CuckoldPlace.com
World's Biggest Cuckold Community CuckoldPlace.Com! 124803 registered members can't be wrong!

  Cuckold Dating - Signup here    · Contact Us · Search ·  Sign Up  · Members Area · Polls · Chat · 
YOUCUCK.COM RECENTLY ADDED VIDEOS
CuckoldPlace.com /
Cuckold Stories Post /
 

les histoires de chrislebo

Rating: 63
 Page Page 281 of 322:  « Previous  1  ...  280  281  282  ...  321  322  Next »
chrislebo

Member

Posts: 164887 Pictures: 3 
#8,401
 Down to the last message
Marie fit l'amour plusieurs fois avec *** mari ce week-end là, elle lui avait demandé à chaque fois de la sodomiser, elle était devenue complètement insatiable, elle qui il y a encore très récemment ne laissait même pas Benoit lui toucher *** œillet s'étonnait elle même d'un tel changement de comportement. Lundi matin Benoit était reparti très tôt en déplacement, mais cette fois c'est avec un pincement au cœur qu'il quittait sa femme, elle l'avait mis sur les rotules et il avait déjà hâte d'être à vendredi pour passer un nouveau week-end de baise endiablée avec sa femme. Aujourd'hui Marie avait envie d'être sexy et provocante comme jamais, elle avait déjà prévue d'inviter Eva à diner le soir même et ne doutait pas que la soirée finirait de la plus torride des manières. Elle se doutait également que *** pervers de responsable allait une nouvelle fois la convoquer pour une "réunion" sur l'heure du repas.

Ce matin là, elle l'enfila l'ensemble blanc que Patrice et Michel lui avaient fait mettre lors de leur deuxième visite,.Elle enfila délicatement le soutien gorge en dentelle, puis le porte-jarretelles avec une large ceinture. Elle y attacha une paire de bas gris qui galbaient parfaitement ses jolies jambes. Puis elle enfila par dessus un string blanc transparent qui laissait deviner un sexe maintenant complètement imberbe. Elle avait obéi à *** chef et s'était rendue samedi après-midi dans un salon pour demander une épilation intégrale du maillot. Elle avait dit à *** mari qu'elle avait fait ça pour lui faire plaisir, ce dernier eut d'ailleurs l'occasion d'apprécier la douceur de cette nouvelle "coupe". Par dessus elle mit une robe noire qui lui arrivait au dessus du genou et une paire de chaussures à talon.

Marie arriva donc rayonnante au travail, elle salua Eva et Florence. Pendant la matinée Marie et Eva échangèrent quelques mails afin de convenir d'un rendez-vous, elles devaient donc se retrouver après le travail pour faire un peu de shopping, puis elles iraient ensuite diner chez Marie pour un petit tête à tête. La matinée se passa normalement, Marie voyait midi arriver, elle attendait que Mr Lambert la convoque dans *** bureau, elle imaginait la tête qu'il ferait quand il verrait sa belle lingerie et *** sexe vierge de toute pilosité. Elle pouvait presque sentir sa langue glisser sur sa fente. Bref Marie commençait quelque peu à se tortiller sur *** siège et *** sexe commençait à s'humidifier. Puis Florence dit : "On va manger les filles ?"
Il était déjà 12h05 et Mr Lambert n'était pas venu la chercher, Marie était déçue, et c'est un peu à contre cœur qu'elle alla déjeuner avec ses collègues.

L'après-midi fut studieuse, Marie réussit à calmer le feu qu'elle avait en elle pour se concentrer sur *** travail. C'était déjà la fin de la journée, les filles étaient de train de ranger leurs affaires et s'apprêtaient à partir quand Mr Lambert déboula dans leur bureau : "Marie, Eva il faut que je vous vois une petite demi-heure, j'aimerais faire un point sur un dossier que vous aviez vu toutes les deux l'autre soir, on se retrouve dans la salle de réunion dans 10 minutes."

Les filles se regardèrent, stupéfaites. Marie quant à elle savait très bien où Mr Lambert voulait en venir, il voulait les baiser toutes les deux en même temps. Rien qu'à imaginer cette perspective, elle commençait à sentir sa fente s'humidifier. Docilement Marie et Eva prirent leurs dossiers et allèrent en salle de réunion. Mr Lambert arriva quelques minutes après, l'air grave. Il leur dit d'un ton solennel : "Mesdemoiselles, j'ai un problème avec vous"
Eva : "Ah bon, mais de quoi s'agit il ?"
Mr Lambert : "En fait c'est assez délicat."
Marie : "Mais allez y, dites nous ce qui se passe."
Mr Lambert : "Et bien en fait, on m'a transmis des photos de vous deux prises quand vous êtes restées travailler tard un soir. Malheureusement, vu le contenu de ces photos et surtout vu ce que vous faisiez, je n'ai pas le choix, il va falloir que je transmette tout ça à la direction."

Tout en disant cela, Mr Lambert fit glisser sur la table plusieurs clichés dont la teneur ne laissait aucun doute sur le genre d'activités auxquelles s'adonnaient Marie et Eva ce soir là.

Eva était rouge de confusion et ne parvenait à faire sortir aucun *** de sa bouche. Marie feignait également l'anéantissement.

Elle savait très bien ou voulait en venir *** chef, elle argumentait alors dans ce sens en jouant la comédie du mieux qu'elle pouvait.

Marie : "Mais ce n'est pas possible, vous ne pouvez pas nous faire ça."

Mr Lambert : "Écoutez je suis désolé mais je n'ai pas le choix."

Marie : "Mais il doit bien y avoir un moyen de s'arranger."

Mr Lambert : "Mais je ne vois pas comment on pourrait s'arranger Marie, à moins que ..."

Marie : "A moins que quoi ?"

Mr Lambert : "A moins que vous soyez très gentilles et deveniez mes deux putes per***nelles."

Le sexe de Marie s'humidifia instantanément, elle se dit : "Le salaud, il n'y va pas par quatre chemins."

Eva quant à elle était au bord des larmes, elle protestait avec véhémence et indignation : "Non mais ça ne va pas espèce de dégueulasse."

Mr Lambert : "C'est vous qui voyez."

Marie : "Eva, tu te rends compte si ces photos ***t publiées et diffusées, tu penses à mon mari !!!"

Eva ne répondit rien et se contenta de baiser les yeux, prête à éclater en sanglot.

Mr Lambert : "Bon, commencez par vous gouiner un peu comme sur les photos."

Feignant l'hésitation, Marie prit la main d'Eva et la fit se lever, puis elle commença à l'embrasser tendrement. Elles restèrent ainsi les lèvres collées pendant quelques minutes, Marie commençait à caresser les fesses de sa collègue par dessus sa robe, mais cette dernière restait pour l'instant indifférente et impassible à ces attouchements.

Voyant cela, Mr Lambert leur ordonna de se déshabiller.

Eva : "Non, je vous en prie."

Mr Lambert : "Ferme là et pense aux photos !!!"

Marie s'approcha d'Eva et commença à la dévêtir commençant par enlever *** chemisier puis sa jupe. Elle ne portait plus qu'un soutien gorge en dentelle noir, le string assorti ainsi qu'une paire de bas couleur chair.

Eva fit tomber à terre la robe de sa collègue, laissant apparaitre le superbe ensemble blanc avec le porte-jarretelles auquel étaient suspendus une paire de bas gris.

Mr Lambert : "Décidément, c'est un repaire de salopes cette boite, ce n'est pas possible !!!"

Il dit ensuite à Eva : "Enlève ton soutien gorge et ton string, garde juste tes bas."

Puis à Marie : "Reste comme ça toi, tu me fais bander avec tes dessous."

Puis il ordonna aux deux jeunes filles de se mettre en 69 sur la table : "Vous allez vous lécher un peu pour commencer"

Eva s'allongea sur la table, Marie vint se positionner au dessus d'elle offrant ainsi sa croupe à sa collègue. Voyant qu'elles hésitaient encore un peu, Mr Lambert les encouragea : "Allez ça suffit, léchez vous maintenant je commence à perdre patience".

Marie plongea sa tête entre les jambes d'Eva et commença à lécher doucement sa fente. Une fois que *** sexe était un peu plus humide, elle y plongea doucement un premier doigt qu'elle commença à faire aller et venir dans sa vulve. Marie sentit à *** tour la langue de collègue se poser sur sa chatte. Au bout de quelques minutes, les deux femmes se léchaient et se doigtaient allégrement, elles avaient oublié la présence de Mr Lambert. Celui avait d'ailleurs sorti *** énorme tige qu'il masturbait doucement.

Pendant que Marie et Eva continuaient de se butiner, Mr Lambert les encourageait : " Allez y petites salopes, vous aimez ça vous brouter le minou, profitez en bien, tout à l'heure c'est à ma queue que vous allez gouter".

Elles ne faisaient pas attention à ses paroles tellement elles étaient excitées, elles se léchaient et se caressaient mutuellement tout en poussant des petits gémissements de plaisir. Leur responsable profitait du spectacle qui lui était offert, il commençait à caresser doucement les corps des deux femmes. Il passait sa main sur le dos de Marie puis il se mit à flatter ses cuisses et ses mollets recouverts pas ses bas gris. Il passa ensuite à Eva et commença à passer sa main à l'intérieur de ses cuisses elles aussi plongées dans de jolis bas.

Les filles continuaient de se déguster pendant que Mr Lambert continuait d'explorer leurs corps. Marie excitée comme jamais commença à plonger un doigt dans l'anus de sa collègue, elle put le rentrer facilement car la cyprine qui coulait abondamment de la chatte d"Eva était venue lubrifier naturellement *** petit trou. Les corps des deux femmes s'agitaient fiévreusement sur la table. Dans la grande pièce on entendait les bruits des langues des deux jeunes femmes, leurs gémissements et le bruit du crissement des bas que provoquait Mr Lambert en passant sans cesse sa main sur les cuisses de ses deux victimes.

Mr Lambert n'en pouvait plus, il avait envie de fourrer sa queue dans ces chattes qui avaient l'air si accueillantes. Il prit un préservatif dans sa veste et l'enfila rapidement, il fit ensuite signe à Marie pour qu'elle se relève, il attrapa Eva par les chevilles et le tira sur la table, les fesses près du bord. Il posa ses chevilles sur ses épaules et commença à frotter *** gland le long de la fente. Eva avait été chauffée à blanc par Marie, elle poussait des petites soupirs alors que le sexe de *** responsable courait le long de sa fente.

chrislebo

Member

Posts: 164887 Pictures: 3 
#8,402
Up to the first message Down to the last message
Avant de la baiser, Mr Lambert voulait la briser et faire d'elle sa chose comme il l'avait fait pour Marie, il lui dit : "Tu veux que je te baise ? "

Eva : "Mmmm"

Mr Lambert : " Je n'ai pas entendu, tu veux que je te baise ?? "

Eva : "Mmmm ... ouiii ...."

Mr Lambert : "Demande le moi alors "

Eva : "Mmm allez y ..... baisez moi"

Sans plus attendre, il commença à enfoncer sa queue dans le sexe d'Eva, cette dernière poussa un lourd gémissement, sans doute due à la taille du sexe qu'elle avait dans *** ventre. Elle qui papillonnait à droite et à gauche avait un certain vécu au niveau sexuel, mais elle ne se rappelait pas avoir jamais été remplie de la sorte. Elle se faisait maintenant baiser copieusement, *** responsable lui donnait de grands coup de rein, envoyant à chaque fois *** sexe un peu plus loin au fond du vagin d'Eva. Elle gémissait et ne pouvait plus cacher *** plaisir, ses seins ballotaient au rythme des coups de boutoir de Mr Lambert.

Celui continuait *** travail ************ : "Alors salope, tu l'aimes ma bite ?"

Eva : "Hann .... oui ...."

Mr Lambert : "Dis le"

Eva : "Hannn ouiii ..... elle est bonne ta grosse bite"

Mr Lambert : "Tu vas lécher ta copine, pendant que je continue de te baiser"

Eva : "Hann ... oui ....."

Mr Lambert : "Tu aimes ça aussi lécher la chatte de ta copine"

Eva : "Hann oui .... j'aime ça"

Mr Lambert : "Et bien vas y"

Puis il fit signe à Marie, celle ci comprit le message et vint s'asseoir à califourchon au dessus d'Eva, lui présentant *** sexe au dessus de *** visage. Marie ne tarda pas à pousser de petits gémissements sous l'effet des caresses buccales d'Eva, *** bassin ondulait et tressautait. Elle fixait Mr Lambert dans les yeux tout en se caressant les seins, elle le provoquait et l'allumait en passant sa langue autour de ses lèvres. Celui ci comme pour la narguer et l'exciter à *** tour se mit à frotter *** visage contre les mollets gainés d'Eva et se mit à les lécher par dessus ses bas. Ne voulant pas être en reste, Marie abandonna sa poitrine et se mit à passer ses mains sur ses cuisses, elle se mit à effleurer ses bas avec ses ongles, créant ainsi ce petit bruit très particulier qui excitait tellement *** responsable.

Ce dernier rendu hystérique par ces crissements se mit à pilonner Eva de plus en fort, elle n'arrivait plus à lécher Marie tellement il y allait, elle criait *** plaisir : "Hannn oui ........ vas y .... Han ....... c'est bon ...."
Mr Lambert se décida soudain à passer aux choses sérieuses, il dit à Marie : " Viens la lécher pendant que je vais l'enculer".

Marie se pencha vers le bas ventre d'Eva et sa langue vint remplacer le sexe de *** responsable.
Puis il tendit à Marie un petit tube de lubrifiant et lui dit : "Vas y prépare la bien, une fois que *** petit cul aura gouté à ma bite, il ne pourra plus s'en passer".

Marie appliqua une petite noisette de gel sur la rosette de a collègue et tout en continuant à aspirer *** petit clitoris, elle commença insérer un puis deux doigts qu'elle commença à faire coulisser lentement. Eva appréciait la façon dont Marie s'occupait de ses deux orifices, elle ronronnait de plaisir.

La jugeant prête à recevoir sa grosse queue, Mr Lambert positionna *** gland à l'entrée du cul d'Eva et se mit à pousser doucement. Il ne voulait pas la brusquer, il voulait au contraire lui procurer un maximum de plaisir afin de la soumettre complétement. *** gland était passé, il s'arrêta un moment, Eva poussait des petits gémissements de douleur. Voulant l'aider à passe ce cap difficile, Marie se remit et lécher sa fente et *** clitoris de plus belle.

Mr Lambert voyant qu'Eva s'était maintenant accommodée à cette présence en elle se remit à pousser doucement, faisant ainsi progresser *** membre centimètre par centimètre au fond des entrailles de sa collaboratrice. Puis il se retirait tout en gardant *** gland dans *** conduit si serré. Il recommençait ensuite *** exploration en allant un peu plus loin à chaque fois.

Eva commença vraiment à apprécier cette toute première sodomie, : "Hann doucement ....ouiii ....comme ça ....."

Mr Lambert : "Mmmm il est bien serré ton petit cul, tu ne jamais faite enculer avant ?"

Eva : "Hannn .... non jamais ...."

Mr Lambert : "Et alors, tu aimes ça te faire enculer ?"

Eva : Mmmm .... ouii"

Mr Lambert d'un ton plus insistant : "Tu aimes quoi, je ne t'ai pas entendu ??"

Eva : "Hannnn ...... j'aime .......quand tu m'encules ......"

*******************

Florence venait de sortir du travail, elle allait pénétrer à l'intérieur du centre commercial situé à proximité. Au moment de rentrer elle se rendit compte qu'elle avait oublié *** sac à main au bureau : "Ce n'est pas vrai, quelle idiote je suis".
Elle remonta donc dans sa voiture et prit la direction de *** travail. Elle pénétra dans les locaux, il n'y avait plus per***ne. Une fois arrivée dans *** bureau, elle trouva *** sac à main par terre près de *** fauteuil. Elle allait partir quand elle remarqua que les affaires de Marie et Eva étaient encore là. Elle pensa : "Les pauvres, elles doivent se prendre un sacré savon".

Soudain remplie de curiosité, Florence se dirigea en silence vers la salle de réunion pour voir ce qui s'y passait et si ses collègues ne subissaient pas les foudres de Mr Lambert. Plus Florence se rapprochait de la salle plus il lui semblait entendre des bruits bizarres, le genre de bruits qui n'avaient rien à faire ici. Elle arriva près de la porte, elle s'arrêta près de l'encadrement, restant dissimulée derrière le mur. Elle entendait une femme gémir, la voix lui semblait familière mais elle n'en était pas sure.

Elle pencha sa tête furtivement pour voir ce qu'il se passait, elle n'en crut pas ses yeux, Mr Lambert en train de baiser Eva, et Marie tête bêche sur sa collègue. Elle croyait qu'elle rêvait, elle se demandait comment cela pouvait être possible. Elle pencha de nouveau la tête, le trio ne la voyait pas trop occupé qu'il était. Elle n'avait pas rêvé, Mr Lambert avait posé les chevilles d'Eva sur ses épaules et était en train de lui donner de grands coups de rein. Marie était en 69 au dessus de sa collègue la tête entre ses jambes. Même si elle ne voyait pas distinctement ce qu'elle faisait, elle pouvait très facilement l'imaginer.

Florence voulait partir, mais *** corps était figé, elle ne pouvait détacher *** regard de ce spectacle obscène. Pire même, *** bas ventre commençait à se réchauffer et *** sexe à s'humidifier. Elle commençait à avoir chaud, ses joues étaient cramoisies et ***s sang venait cogner contre ses tempes. Excitée par ce spectacle, elle passa une main sous sa jupe et commença à se caresser par dessus *** collant noir. Plus elle regardait ses collègues, plus elle avait envie de se joindre à eux, mais elle restait là à les regarder tout en passant sa main sur *** sexe.

Pendant ce temps, Mr Lambert continuait d'enculer Eva, celle ci était au bord de la jouissance, la bite de *** chef et la langue de sa collègue lui procuraient des sensations inouïes.

Mr Lambert : "Alors, tu aimes que je te fourre le cul avec ma grosse queue"

Eva : "Hannn ...... ouiiii ......."

Mr Lambert : "Maintenant tu seras à moi, je te baiserai tous les jours si j'en ai envie, compris salope ?"

Eva : "Hann ..... oui ...... j'ai encore envie de ta queue ........."

Mr Lambert : "Ne t'inquiètes pas, tu y gouteras tous les jours si tu veux à ma queue, je te la mettrai dans tous les trous"

Eva était aux anges, elle sentait cet énorme sexe aller et venir dans ses entrailles, cette sodomie conjuguée avec les caresses de Marie la rendait folle. Elle n'arrivait même plus à s'occuper de la chatte de Marie tellement elle haletait. Excité par les deux femmes, Mr Lambert était au bord de la jouissance, il sortit *** sexe du cul d'Eva, ôta rapidement le préservatif et envoya plusieurs giclées sur le sexe et le bas ventre d'Eva. Puis il dit à Marie : "Nettoie là, lèche moi tout ça"

Florence de *** coté était complétement émoustillée, sa main était maintenant sous sa culotte et elle avait introduit un doigt dans *** sexe en feu. Cette scène de débauche avait fait naitre dans *** bas ventre un incendie qui la consumait de l'intérieur. Même si elle ne le voyait pas complétement, elle était impressionnée par la taille du sexe de Mr Lambert. Elle qui pourtant offrait parfois *** plus petit orifice à *** mari, se demandait comment faisait Eva pour accepter un tel calibre et surtout pour y prendre autant de plaisir.

Marie et Eva étaient toujours en train de se caresser et de se lécher mutuellement, il ne restait plus aucune trace de sperme sur le bas ventre et le sexe d'Eva. Marie, selon les ordres de Mr Lambert l'avait soigneusement nettoyée, voyant cela, leur maitre chanteur leur dit : "Venez me sucer maintenant pour que je sois bien dur afin que je puisse encore vous baiser"

Les deux jeunes femmes descendirent du bureau et vinrent se mettre à genoux devant leur supérieur, celui-ci il tendit *** sexe à Marie qui l'empoigna et commença à le sucer et à dévorer *** gland. Eva restait accroupie à regarder sa collègue prendre cette énorme queue en bouche, mais elle n'osait pas la toucher et encore moins poser lèvres dessus. Voyant cela, Marie la délaissa et vint embrasser Eva, puis elle attira sa bouche vers la queue de *** chef. Eva se retrouva donc à *** tour en train de s'affairer avec le sexe de Mr Lambert, elle avait également beaucoup de mal à le sucer tellement il était imposant et se contentait de s'occuper de *** gland. Marie vint lui prêter main forte et se mit à s'occuper de sa tige, elle la lustrait avec application et remonta doucement vers l'extrémité pour rejoindre la langue d'Eva.

Eva et Marie suçaient leur responsable tout en le regardant droit dans les yeux, elles le fixaient intensément avec un regard lubrique. Mr Lambert avait l'impression de se retrouver en plein milieu d'un film pornographique. Ses deux assistantes se battaient presque pour savoir laquelle allait déguster sa queue, il poussait de profonds soupirs de contentement et de plaisir. C'était inutile, mais il les encourageait quand même : "Allez y, sucez moi bien petites salopes". Émoustillées par ces paroles, elles redoublèrent d'ardeur sur la tige qu'elles étaient en train de dévorer. Elles s'embrassaient à pleine bouche tout en lapant le gland de Mr Lambert.

Marie profita de cette proximité avec sa collègue pour passer une main sous ses fesses et commença à lui mettre un doigt dans sa vulve. Cette dernière, surprise mais loin d'être déçue, lui rendit gentiment la politesse en allant flatter à *** tour sa petite chatte qui dégoulinait de plaisir. Les deux femmes ondulaient maintenant du bassin sous l'effet de leurs attouchements respectifs, elles restaient néanmoins concentrées sur la fellation qu'elles étaient en train de prodiguer à leur responsable.

Mr Lambert avait retrouvé une superbe érection et ne voulait pas se faire sucer trop longtemps afin de pouvoir baiser convenablement *** autre salope. Il releva Marie, la fit pivoter pour qu'elle lui tourne le dos et prenne appui sur le bureau, puis il enfila un préservatif et sans le moindre ménagement lui enfila sa queue dans la chatte. Alors qu'il commençait à la pistonner, il dit à sa collègue : "Viens sur le bureau, elle va te lécher pendant que je la baise". Docilement Eva vint s'assoir sur le bureau, elle écarta bien les jambes pour que Marie ait accès à sa fente, puis s'allongea sur le dos.

chrislebo

Member

Posts: 164887 Pictures: 3 
#8,403
Up to the first message Down to the last message
Tout en baisant Marie, Mr Lambert pouvait admirer le joli sexe d'Eva surmonté par une petite bande poils finement taillée. Il prenait Marie comme une chienne, lui envoyant de grands coups de rein, celle ci poussait de grands cris de plaisir et avait bien du mal à lécher correctement sa collègue. Eva était complètement décomplexée, elle appuyait la tête de Marie contre sa fente et lui disait : "Ah vas y, lèche moi bien, c'est tellement bon".
Elle s'était allongée sur le dos et caressait ses seins pendant que Marie se délectait de sa fente. Mr Lambert avait d'ailleurs quelque peu ralenti le rythme afin qu'elle puisse la lécher correctement.

Florence quant à elle se caressait toujours fiévreusement tout en se demandant comment ses collègues avaient pus s'adonner à ce genre de débauche. Elle sentit d'un seul coup une main se plaquer sur sa bouche, elle reconnut l'uniforme de la société qui faisait le ménage dans les locaux. L'homme était grand, sa peau noire comme l'ébène. Il fit un discret "Chuuuut" à Florence en enlevant sa main et pencha à *** tour la tête pour regarder le trio s'agiter dans la salle de réunion. Il restait la planté à coté de Florence sans dire un mot. Les deux voyeurs restaient la immobiles à profiter du spectacle. Doucement l'homme se colla derrière elle, elle sentait *** sexe venir se loger entre ses fesses. Emportée par le désir et l'excitation, elle commença à frotter doucement sa croupe contre cette tige.

Face à cette prise d'initiative pour le moins inattendue, l'homme attrapa la poitrine de Florence avec ses deux mains et commença à malaxer ses seins tout en l'embrassant dans le cou, puis il fit descendre une de ses mains sous la jupe de Florence et la glissa sous *** collant et sa culotte. Il tomba tout d'abord sur *** pubis orné d'un triangle de poils finement taillé. Il descendit ensuite jusqu'à sa fente qui était déjà toute trempée. Il enfonça alors un doigt dans *** sexe. Le bassin de Florence commença à s'agiter sous l'effet des caresses de l'homme. Elle commençait à souffler de plus en plus fort, afin qu'ils n'attirent pas l'attention l'homme délaissa sa chatte, la prit par la main et l'attira dans le local d'entretien.

A peine rentré à l'intérieur, l'homme plaqua Florence contre le mur et l'embrassa fougueusement, il remit également la main dans sa culotte et se remit à la doigter de plus belle. Enhardie et excitée, Florence s'intéressa à la bosse qui déformait le pantalon de *** partenaire et se mit à la flatter avec la paume de sa main. Le sexe de l'homme devait être aussi long que celui de *** mari mais avait l'air beaucoup plus épais. Ils s'embrassaient et continuaient leurs palpations, puis l'homme appuya un peu sur l'épaule de Florence, celle ci comprit le message, s'agenouilla face à lui et extirpa du pantalon un sexe déjà en érection. Elle le branla un petit peu tout en l'examinant soigneusement et goba finalement ce beau sexe et lui offrit la douceur de sa bouche. Elle enroulait sa langue autour de cette belle queue tout en la caressant. Pour que sa petite chatte reste également à bonne température, elle plongea sa main dans sa culotte et se mit à jouer avec *** petit bouton. Elle s'excitait toute seule et poussait des soupirs étouffés par le sexe qu'elle avait en bouche.

Dans la salle de réunion, Mr Lambert se déchainait sur Marie, il faisait aller et venir *** sexe dans sa fente à toute vitesse. Les lèvres de cette dernière abandonnait parfois le petit bouton d'Eva pour supplier *** responsable de continuer :

Marie : "Hannn continue ....baise moi comme ça ..... défonce moi avec ta grosse queue"

Celui continuait *** matraquage, il était accroché aux porte-jarretelles et cognait le cul de marie avec *** ventre. Puis avec un doigt il commença à s'intéresser à *** petit trou, dès qu'il commença à le toucher, Marie voulut aussitôt qu'il le prenne par là : "Viens vite me la mettre dans le cul".

Mr Lambert ne se fit pas prier, il appliqua vite un peu de lubrifiant sur sa rondelle et sans trop de ménagement commença à la sodomiser. Marie mit une poignée de secondes à s'habituer à cette grosse queue dans *** petit trou, mais elle avait maintenant l'habitude et rapidement elle se remit à glousser de plaisir.

Ainsi de temps en temps elle sortait le visage d'entre les jambes d'Eva et disait à Mr Lambert à quel point elle aimait se faire sodomiser de la sorte : "Ouhhh .... c'est bon .... comme ça.... vas y ....."

Mr Lambert dit à Eva : "Regarde ta salope de collègue comment elle est devenue dingue de ma grosse, queue, c'est même elle qui me demande de l'enculer maintenant".
Eva ne répondit pas, elle était toujours allongée sur le dos et se caressait *** opulente poitrine, excitée qu'elle était par la langue de sa collègue et ses gémissements et cris de plaisir.

Mr Lambert : "Tu verras, bientôt toi aussi tu viendras me supplier de t'enculer à nouveau".

Toujours accroché au porte-jarretelles de Marie, il continuait de la sodomiser fougueusement, le chef de service un peu ringard s'était transformé en véritable dieu du sexe, bien aidé qu'il était pas *** anatomie très avantageuse. A l'étroit dans ce petit cul si accueillant, il sentait qu'il allait jouir, il interrompit sa pénétration, enleva *** préservatif et dit aux deux jeunes filles : "venez me sucer pour finir, j'ai envie de venir dans vos bouches".

Toujours aussi dociles et obéissantes, Eva et Marie vinrent s'accroupir devant lui et se mirent à le sucer à tour de rôle, puis sentant qu'il allait venir, Marie le garda dans sa bouche, referma ses lèvres autour de *** gland et le masturba de plus en plus vite. Il lui envoya plusieurs giclées dans la bouche. Puis il dit à Marie :" Ne fais pas l'égoïste, donnes en à ta collègue".

Marie alla donc embrasser Eva, lui versant en même temps dans la bouche la liqueur de Mr Lambert. Elles 'embrassèrent ainsi, délayant sa semence avec leurs langues, puis une fois qu'elles eurent tout avalé, il leur représenta *** sexe à demi mou et leur dit : "Nettoyez moi ça maintenant". Elles finirent de lécher et d'aspirer ce phallus et le rendirent propre comme un sou neuf à *** propriétaire.

Comblé et vidé, Mr Lambert dit aux deux filles : "Vous serez mes salopes maintenant, je vous baiserai quand j'en aurai envie, compris ?"
Elles ne répondirent rien et se contentèrent de baisser le regard.
Puis il leur lança : "Vous pouvez y aller, je vais ranger la salle, au fait demain, je veux que vous soyez fringuées comme des trainées sous vos jupes".
Elles se turent de nouveau se contentant de hocher la tête.

Marie réajusta ses sous vêtements, remit ses bas correctement et renfila ses habits, elle était aux anges et pensait déjà à *** prochain trio avec *** chef et sa collègue. Eva était elle à la fois honteuse et humiliée de s'être faite prendre par *** "gros porc" de chef, mais elle y avait pris tellement de plaisir qu'elle ne voyait pas non plus d'objections à recommencer.

Les filles étaient parties, Mr Lambert rangeait la salle de réunion afin que leur réunion tardive ne se remarque pas, il passa devant le local d'entretien et crut entendre des bruits qui en provenaient. Il s'arrêta devant la porte et tendit l'oreille, apparemment il y en qui ne s'ennuyaient pas non plus ici. Ayant eu sa dose de sexe pour ce soir, il allait partir mais sa curiosité le piqua, il se demandait de qui il pouvait s'agir. Il ouvrit tout doucement la porte et vit une femme qui était à quatre pattes en train de se faire prendre par l'homme chargé du ménage, il reconnut aussitôt Florence. Elle était par terre le cul en l'air, sa jupe était relevée autour de la taille, *** collant et sa culotte était descendus jusqu'à la moitié de ses cuisses. Il avait une vue parfaite sur sa croupe et voyait le sexe de l'homme s'engouffrer entre ses lèvres lisses comme de la peau de pèche.

L'occasion était trop belle, il saisit *** smartphone dans sa poche et commença à mitrailler le couple. Il contrôla la qualité des clichés et se décida à entrer tout doucement dans la pièce, il arriva à hauteur de l'homme et lui fit signe de continuer à ce qu'il était en train de faire. Puis il ouvrit la braguette de *** pantalon et en sortit *** sexe. Il commençait à se masturber à coté de l'homme, celui regardait le sexe de Mr Lambert avec étonnement, surpris par sa taille. Le sien qui était pourtant déjà imposant semblait presque ridicule à coté. Mr Lambert continua de narguer l'homme pendant quelques secondes, puis il se mit à écouter les cris de plaisir de Florence, elle était déchainée : "Ouuhhh ouiiiiii ....... vas y ......... encore ......."

Puis il se posta devant elle, exhibant sa bite monstrueuse, Florence ne dit rien, elle se laissait pistonner par l'autre homme, elle avait les yeux à moitié clos, des mèches de cheveux étaient collées à *** front en sueur. Elle fixait Mr Lambert et *** immense sexe, ses yeux semblaient perdus dans le vide. Tout en continuant à fixer Florence, il demande à l'homme chargé du ménage : "Elle est comment cette salope, elle est bonne ?"

L'homme : "Ah oui, elle suce comme une reine, et sa petite chatte est un vrai délice".

Sans plus attendre, Mr Lambert se baissa et présenta *** membre à Florence, il l'avança vers ses lèvres et franchit l'obstacle de ses dents. Elle commença à enrouler sa langue autour de *** gland, tel un boa autour de sa proie. Elle se mit à jouer avec, en explorant chaque recoin, elle passa tout en revue, la couronne autour *** gland, *** frein, elle s'amusait aussi à essayer de ****** l'entrée du méat avec la langue. Florence arrachait de longs et profonds soupirs à Mr Lambert. Ce dernier dit à l'homme : "Tu avais rai***, elle suce divinement bien".

Puis il se tut et ferma les yeux, il voulait savourer ce moment, et profiter intensément de la douceur et de l'agilité de cette langue. L'autre homme continuait de baiser Florence mais avait quelque peu ralenti le rythme pour que *** collègue d'un soir puisse se faire sucer correctement. Ces deux sexes remplissaient Florence de bonheur, même si avec *** mari elle était pleinement satisfaite, elle n'avait jamais couché avec deux hommes en même temps. Elle découvrait donc cette nouvelle sensation, et le moins que l'on puisse dire, c'est qu'elle appréciait.

Au bout d'un moment, Mr Lambert voulut changer de position, il dit à l'autre homme : "On va changer de position, elle va venir s'empaler sur toi, comme ça elle sera mieux installée pour me sucer".

L'autre homme s'allongea sur le dos, Florence se releva, un peu entravée par *** collant et sa culotte qui étaient descendus jusqu'à ses genoux. Voyant cela *** responsable l'interpella : "Viens me voir petite trainée, on dirait que ça te gène tout ça".

Mr Lambert se saisit de la culotte, le déchira et la laissa tomber sur le sol, puis il remonta le collant de Florence jusqu'à sa taille et en déchira l'entre jambe, prenant bien soin d'offrir un accès à chacun de ses orifices. Ensuite il lui ordonna d'aller s'empaler sur la queue de l'autre homme : "Allez va t'assoir sur le lui qu'il continue de te baiser".

Elle s'assit à califourchon guidant elle même le sexe dans sa chatte détrempée, aussitôt le membre de l'homme se mit à la travailler en profondeur, Florence se remit à gémir : "Ouuhhh ...... ouiiiii .....c'est bon .......Hannn"
Elle n'eut pas le loisir de crier très longtemps, *** responsable replongea sa bite dans sa bouche. Cette fois ci, Florence l'empoigna et se mit à la branler tout en lui léchant et lui aspirant le gland. De temps en temps, elle descendait le long de sa tige et lapait ses couilles, s'aventurant même parfois sous ses testicules tout près de *** anus.

Mr Lambert se dit que des trois, c'était vraiment elle qui suçait le mieux, cela se sentait qu'elle avait énormément de pratique et d'expérience à ce niveau là, il ne se priva d'ailleurs pas de lui dire : "Mais tu es la reine des suceuses, tu as du en faire passer des kilomètres de bite dans ta bouche"
Florence bien qu'excitée par ces paroles très crues ne dit rien, elle se contenta de poser *** regard de braise sur Mr Lambert, elle le fixait droit dans les yeux tout en continuant d'aspirer *** sexe.
Mr Lambert : "Tu suces tellement bien que tu passeras tous les jours dans mon bureau, tu me rendras bien dur pour que j'encule tes deux collègues".

Florence ne disait toujours rien et continuait de le sucer, elle l'excitait tellement que Mr Lambert se dit que si ça continuait, elle allait bientôt le faire jouir rapidement. Il décida donc d'aller gouter à ses autres orifices. Il abandonna cette bouche pourtant délicieuse, enfila rapidement un préservatif et vint se placer derrière elle. Florence voyant ou il voulait en venir le supplia : "Non pas par là, vous êtes trop gros, vous allez me déchirer".

Mr Lambert lui dit : "Chaque chose en *** temps,pour ton cul ce sera après".

chrislebo

Member

Posts: 164887 Pictures: 3 
#8,404
Up to the first message Down to the last message
Puis Florence sentit une deuxième queue ****** le passage de *** sexe, doucement elle se retrouvait complétement remplie, sa petite chatte était complétement écartelée et distendue. Elle criait de douleur et les suppliait d'arrêter. mais ils restaient en elle, et une fois qu'elle s'était un peu habituée à cette double présence, les deux hommes recommencèrent à s'agiter à l'intérieur de leur victime.

Cette fois les cris de douleur se transformèrent petit à petit en hurlement de plaisir, Florence était complétement hystérique, elle invectivait carrément les deux hommes pour qu'ils la prennent encore plus fort : "Ahhhh espèces de salauds ...... allez y ..... baisez moi bien....".

Les deux hommes ne se firent pas prier et se déchainèrent sur elle. Mr Lambert sentait qu'il allait bientôt venir, mais avant il avait envie de gouter à *** cul, il sortit donc de sa fente et posa *** gland sur *** petit trou. Florence, emportée dans un tourbillon de jouissance n'avait plus peur, au contraire : "Hannn oui ..... vas y encule moi ...... j'ai envie de la sentir dans mon cul".

Mr Lambert poussa doucement et *** gland franchit sans trop de mal cet obstacle. Il commença à la pistonner doucement, enfonçant *** sexe un peu plus loin à chaque fois. Florence continuait de gémir comme une folle sous l'effet de cette double pénétration. Jamais elle n'avait été prise de la sorte, c'était également nouveau pour elle. Elle encourageait les deux hommes : "Hann ouiii ..... continuez ......c'est bon .......".

Florence pratiquait parfois la sodomie avec *** mari, c'était uniquement pour lui faire plaisir car elle n'en tirait aucune satisfaction. Mais cette fois c'était completement different, la présence et l'action de ces deux sexes l'emporterent dans un tourbillon de jouissance.

Cela en était également trop pour Mr Lambert, il sortit vite du cul de Florence, retira rapidement *** préservatif et posta *** sexe devant *** visage. Il lui envoya plusieurs jets de sperme qui atterrirent sur sur sa joue et sur ses lèvres. Comme si sa vie en dépendait, Florence agrippa le sexe et l'enfourna dans sa bouche, recueillant au passage les dernières gouttes de ce précieux nectar.

L'homme qui était sous Florence se mit à gémir à *** tour, il était en train de se vider dans *** ventre. Florence sentait un liquide chaux se répandre dans *** ventre. Elle se détendit et poussa un long soupir, savourant cette douce sensation de bien être qui se propageait dans *** corps.

Le trio finit par se lever et se vêtir. Florence honteuse de s'être laissée aller ainsi, fuyait le regard des deux hommes. Mr Lambert marqua tout de suite *** territoire : "Je savais bien que tu étais une vraie chienne, des trois c'est bien toi qui t'es laissée aller le plus facilement".
Florence ne disait rien, trop humiliée pour répondre.

Mr lambert : "A partir de maintenant tu es moi, je te baiserai quand je voudrai, et si tu refuses j'envoie de jolies photos à ton mari ou il pourrait t'admirer en train de te prendre une grosse bite de black dans ta petite chatte, c'est compris ? "
Florence lui répondit en sanglotant : "Oui ... c'est compris"

Mr Lambert : "Et dorénavant, tu oublies les collants, tu viendras au boulot comme tes collègues, avec des bas ou des porte-jarretelles"

Florence répondit un timide "D'accord ..."

Puis elle sortit précipitamment du local et sortit du bâtiment pour s'engouffrer dans sa voiture. Mr Lambert quitta les locaux tranquillement, un sourire béat collé aux lèvres, il venait en effet de passer la plus belle journée de *** existence.

Le lendemain matin au bureau, il régnait un silence pesant dans le bureau des filles, Marie et Eva n'osait pas parler de ce qui s'était passé hier. Florence de *** coté avait également passé sous silence sa séance de voyeurisme et *** trio avec les deux hommes.

A 12h00, Mr Lambert entra dans le bureau et dit sèchement aux filles :"Vous viendrez me voir toutes les trois dans mon bureau dans 5 minutes".

Ne sachant pas trop ce qui les attendait, les trois femmes pénétrèrent dans le bureau, Mr Lambert dit à Marie : "Fermez la porte s'il vous plait".

Mr Lambert posa des photos sur la table, on y voyait entre autres, Marie avec Patrice et Michel, Marie et Eva et enfin Florence en train de faire prendre en levrette par l'homme chargé du ménage. Florence et Eva étaient mortes de honte. Marie quant à elle était complétement excitée, autant de se voir ainsi que de découvrir Florence en train de se faire prendre de la sorte.

Puis Mr Lambert leur dit calmement : "j'ai découvert récemment que vous aviez des talents cachés mesdames, dorénavant vous serez mes choses, je ferai de vous ce que je veux. Je vous baiserai ou je voudrai et que je le voudrai".
Florence se remit à sangloter, Eva avait l'impression que le sol se dérobait sous ses pieds. Marie, elle, mouillait comme une folle.

Il rajouta : "Vu que vous avez l'air d'aimer le sexe et que vous êtes très douées dans ce domaine, je connais des per***nes qui seraient prêtes à payer très cher pour vous baiser".

C'était le choc parmi les filles, la boule de chaleur qui était dans le ventre de Marie se dissipa instantanément et le robinet qui inondait sa fente se ferma aussitôt. Elle sentit une autre boule se former, dans sa gorge cette fois. Ce salaud voulait louer leurs servcies à d'autres hommes. Eva et Florence étaient en larmes, elles l'imploraient : "On fera ce que vous voudrez mais pas ça, s'il vous plait"

Mais leur chef demeurait inflexible : "Vous êtes à moi maintenant, vous ferez ce que je vous dirai de faire, sinon tout le monde saura quelles trainées vous êtes".

Il les fit sortir de la pièce sans aucun ménagement et alla tranquillement déjeuner.

Les filles retournèrent dans leur bureau encore toutes retournées, elles étaient catastrophées et désemparées. Marie voyait bien que cela allait trop loin, cette situation ne pouvait pas continuer.Elle eut soudain une idée, c'était leur dernière chance, elle prit *** téléphone et composa un numéro, à l'autre bout une per***ne décrocha : "Allo Patrice, c'est Marie, il faut absolument que tu m'aides, j'ai un gros problème"
chrislebo

Member

Posts: 164887 Pictures: 3 
#8,405
Up to the first message Down to the last message
Suite à *** coup de fil à Patrice, Marie fut obligée de tout avouer à ses collègues. Elle commença par le cambriolage où ses visiteurs d'un soir lui firent découvrir de nouvelles sensations, elle leur parla ensuite de leur seconde visite et du chantage de Mr Lambert. Florence quant à elle avoua à Marie et Eva qu'elle les avait surprises hier soir dans la salle de réunion. Elle fut tellement émoustillée par la scène qu'elle se laissa aller avec l'homme chargé du ménage. Mr lambert les avait ensuite surpris dans le local d'entretien et il avait profité de la situation pour se joindre à eux et profiter d'elle.
Marie expliqua à ses collègues que Patrice avait un plan mais qu'il fallait qu'elles jouent toutes le jeu et laissent penser à leur responsable qu'il avait gagné la partie. Ainsi lorsque leur "proxénète" rentra de sa pause déjeuner, Marie pénétra dans *** bureau et referma la porte derrière elle. Solennellement elle lui dit : "Écoutez, on a bien réfléchi, nous sommes d'accord, mais nous voulons notre part du gâteau, 30 % des sommes que vous allez toucher, cela fait 10 % chacune, c'est quand même la moindre des choses".

Mr Lambert : "Mais pour qui vous vous prenez bande de petites salopes, je vous ai dit que vous m'apparteniez, vous êtes à moi et vous n'aurez rien. Et en plus n'oubliez pas, j'ai toutes vos photos,elles ***t sur mon ordinateur à la mai***, j'ai même fait une sauvegarde sur un disque externe au cas où"

Marie : "Certes vous pouvez nous obliger, mais croyez moi vos clients auront l'impression de coucher avec des poupées gonflables, nous ne ferons aucun effort, et avec vous non plus d'ailleurs. Alors que si nous avions cette source de motivation, je pense que nous pourrions être très coquines avec les clients, et avec vous aussi naturellement."

Elle avait touché le point sensible, certes il était en position de *****, mais ce qu'il voulait avant tout, c'était qu'elles se laissent aller. En les forçant il redoutait bien sur qu'elles n'y mettent de la mauvaise volonté, alors que là, il aurait à sa dispotion trois chiennes lubriques obéissant au moindre de ses désirs. Il finit donc par lacher prise, pensant déjà à *** lot de consolation : "D'accord, on dit pour vous 30 %, mais vous avez intérêt à les mériter, sinon ..."

Marie : "Ne vous inquiétez pas, vous y trouverez largement votre compte. Pour fêter notre accord, vous pourriez passer chez moi ce soir, il y aura Eva et Florence, comme ça nous pourrons commencer notre nouvelle et je l'espère fructueuse collaboration"

Mr Lambert : "Effectivement, il faut arroser ça, il n'y a pas de problème je serai présent"

Marie : "Par contre ne venez pas avant 20h30, laissez nous le temps de nous faire belles quand même ..."

Mr Lambert : "Très bien, au fait tu diras à Florence de venir me voir tout de suite. Tu m'as excité avec ton rendez-vous de ce soir, elle va venir me sucer pour me soulager. Allez file et dis lui de se presser, j'ai du travail cet après-midi"

Marie sortit du bureau et indiqua à Florence que Mr Lambert souhaitait la voir, elle lui passa la main dans le dos pour la réconforter et lui souffla à l'oreille : "Courage, bientôt tout sera fini".

Florence entra dans la pièce la peur au ventre, *** responsable lui demanda de façon autoritaire de fermer la porte derrière elle. Puis il lui dit : "Bon tu es contente, j'ai accepté votre proposition, mais Marie m'a assuré que vous seriez très coquines avec moi en contre partie, tu vas me faire voir si votre parole vaut quelque chose, viens par là me sucer"

Florence n'avait pas le choix, en attendant des jours plus cléments elle devait obéir, elle commençait à s'approcher du bureau quand il l'arrêta net et lui dit : "Avant déshabille toi, on va voir si tu as bien suivi mes consignes, je t'avais dit de t'habiller comme une pute, fais moi voir si tu as été obéissante".

Florence commença à déboutonner *** chemiser rouge, Mr Lambert aperçut rapidement un magnifique soutien gorge en dentelle noire. Puis elle fit glisser le fermeture éclair derrière sa jupe et la fit tomber sur le sol. Florence arborait un joli porte-jarretelles noir ainsi que le string assorti. Ses jambes étaient parées d'un très belle paire de bas couleur chair qui mettaient particulièrement en valeur le galbe de ses mollets.

Mr Lambert : "C'est bien, tu as respecté mes consignes, fais mon voir un peu ta petite chatte, enlève donc ton string ..."

Florence ne put qu'obéir docilement, elle fit descendre le mince morceau de tissu le long de ses compas, puis elle leva le les pieds l'un après l'autre et ramassa *** string pour le poser sur le coin du bureau. Elle allait s'accroupir pour s'acquitter de sa tache quand Mr Lambert lui dit : "Reste un peu comme ça, j'ai envie de t'admirer ..."

Elle resta donc là, immobile et incroyablement mal à l'aise, elle avait les mains posées sur les hanches pour se donner une certaine assurance, mais c'était loin d'être le cas, elle était très mal à l'aise, chaque seconde semblait lui durer une éternité.

Mr Lambert scrutait méthodiquement le corps de Florence, elle pouvait presque sentir *** regard se poser sur chaque centimètre carré de sa peau. Au bout d'un moment, il lui dit : " Caresse toi un peu, donne moi envie de te baiser petite salope ..."

N'ayant aucune autre alternative, Florence posa sa main sur *** bas ventre, ses doigts se perdirent quelques instants dans la fine bande de poils qui surplombait *** sexe. Ils arrivèrent ensuite sur sa fente, elle commerça à passer un doigt le long de *** sexe et se mit à ouvrir peu à peu ses lèvres, au gré des mouvements de *** index.

*** responsable avait extrait *** sexe de *** pantalon, celui ci semblait déjà dur comme un roc. Florence continuait de se caresser tout en regardant le sexe démesuré qui lui faisait face. Elle aussi le scrutait attentivement, elle était fascinée par les grosses veines qui couraient le long de ce membre.

Ces sens commençaient à s'agiter, *** ventre la consumait, elle devenait de plus en plus excitée, elle en plongea même un doigt dans *** sexe, ce qui lui arracha un petit gémissement. Telle une chatte, elle commençait à ronronner de plaisir, *** bassin ondulait au rythme de ses caresses. Elle se mit à fermer les yeux pour essayer de faire abstraction de la situation, emportée par le désir elle sortit un sein de *** soutien gorge et se mit à le palper énergiquement.

Mr Lambert se masturbait doucement devant ce spectacle, il en savourait chaque instant, il était subjugué par *** assistante, il admirait ses jambes mises en valeur par ses bas, il regardait avec délectation les jarretelles se tendre et se relâcher au rythme du balancement de *** bassin. Il s'attarda ensuite sur *** sein, Florence l'enserrait et le malaxait avec passion, elle faisait rouler *** téton durci par le désir entre ses doigts.

Florence ondulait sensuellement devant Mr Lambert, *** corps vibrait sous ses caresses, elle se mit à parcourir *** corps avec ses mains, elle les passait à l'intérieur de ses cuisses .Électrisée par le contact avec le fin tissu qui recouvrait ses jambes, ses mains s'agitèrent de plus belle sur sur ses jambes, puis elles de déplacèrent sur *** ventre et sur sa poitrine. Elle enserra esnuite ses deux globes qu'elle massait voluptueusement, elle passait sa langue autour de ses lèvres en fixant Mr Lambert d'un regard de braise.

Quand à lui, il était vraiment au comble de l'excitation, il se décida à passer aux choses sérieuses : "Allez, mets toi à quatre pattes et viens me sucer maintenant."

Docilement, Florence s'exécuta, elle s'approcha du sexe en érection et le prit dans sa main, elle commença à le faire coulisser timidement entre ses doigts. Elle le fixait comme si elle était ***********, elle était impressionnée et fascinée par cette tige épaisse et nervurée. Fébrilement, elle posa le bout de sa langue sur le gland, elle n'osa pas la prendre complétement en bouche. *** responsable la rappela à la réalité, il passa sa main derrière sa nuque et lui enfonça *** sexe au fond de la gorge. Surprise par ce geste soudain, elle commença à hoqueter et failli vomir tellement il était allé loin dans sa gorge.

Durement il lui dit : "Applique toi un peu, sinon je te la recolle au fond de la gorge."

Florence se retint de pleurer, elle sentait pourtant ses yeux s'humidifier, ses larmes étaient prêtes à rouler sur ses joues. Et c'est à contre coeur qu'elle avala ce sexe, elle le suçait avec application mais sans passion, de manière mécanique.
Mr Lambert lui dit : "Applique toi un peu petite salope, mets y un peu de cœur sinon je vais te le faire regretter, ne m'oblige pas à être méchant"

Florence ***gea alors au plan qu'elles avaient préparé, elle se dit que c'était un dernier effort à faire, elle rassembla ses ****** et d'une voix presque aguicheuse elle lui dit : "Oui, Mr Lambert, vous allez voir, je vais vous sucer comme jamais vous n'avez été sucé".

Mr Lambert : "Et bien j'attends de voir ..."

Florence se transforma d'un seul coup, elle fit tournoyer sa langue autour du phallus de *** supérieur, sa main s'agitait sur cette tige démesurée. De temps en temps elle mordillait délicatement le bout du sexe tout en le fixant droit dans les yeux. De *** autre main, elle caressait ces testicules, elle les griffait avec le bout des ses ongles. Volontairement elle lui faisait un peu mal avec ses dents et avec ses ongles, c'était sa façon à elle de se venger, en plus elle se doutait que cela exciterait ce vieux vicelard.

Elle ne s'était pas trompée, il poussait de longs soupirs a chaque morsure et à chaque griffure et finit par lui dire : "Tu griffes et tu mords comme une chatte en chaleur, continue, j'adore ça ..."

Mr Lambert, calé au fond de *** fauteuil poussait des profonds soupirs de plaisir. Il aurait pu profiter de la situation pour rabaisser Florence, mais il se contentait de savourer cet instant divin, car effectivement, il n'avait jamais été sucé de cette manière. Il avait l'impression que *** membre avait trouvé refuge dans un écrin de soie. Florence alternait les moments de ******* et de douceur, *** palais était à la fois un temple des supplices et des plaisirs.

Avec ses mains, Florence continuait de s'occuper de ses bourses et de sa tige, sa langue continuait *** travail de sape sur l'extrémité du sexe. Elle continuait de fixer *** responsable intensément, elle commençait à se prendre au jeu, sa fente commençait à réclamer la chose qu'elle avait en bouche, la situation devenait terriblement excitante et elle commençait à éprouver un certain plaisir à cette séance de travail un peu particulière.

Elle se dit quand même qu'elle n'allait pas céder, qu'il fallait qu'elle le fasse jouir, car si cela continuait elle irait elle même s'empaler sur cette énorme queue qui lui déformait la machoire. Mais elle n'avait pas envie de se livrer complétement, elle voulait juste lui donner le change, lui faire croire qu'elle lui obéissait.

Ses mains s'agiteaient de plus en vite, elle malaxait ses testicules de plus en plus fort, elle sentait qu'elle allait bientôt gagner la partie car il soufflait de plus en plus intensément. Elle se mit à lui aspirer le gland comme si sa vie en dépendait, elle aventura un des ses doigts vers l'anus de *** responsable et commença à le caresser à cet endroit. L'effet ne se fit pas attendre, quelques instants plus tard, Mr Lambert se crispa et envoya plusieurs jets de sperme au fond de la bouche sa collaboratrice.

Tant bien que mal, Florence arriva à déglutir la semence de *** responsable et le fixa fièrement, pleinement satisfaite de sa prestation.

chrislebo

Member

Posts: 164887 Pictures: 3 
#8,406
Up to the first message Down to the last message
Mr Lambert ne manqua pas de la féliciter : "Et bien, tu ne m'avais pas menti, je n'avais jamais été sucé comme ça, il faudrait que tu donnes des cours à tes collègues d'ailleurs, ce n'est pas qu'elle s'y prennent mal mais je vois qu'elles ont encore des progrès à faire".
Puis il indiqua d'un hochement de tête la direction de la porte à Florence, lui indiquant qu'elle pouvait quitter le bureau.

Florence retourna dans *** bureau sous le regard de ses collègues, elle les rassura en leur disant que cela vait été, qu'elle avait fait ce qu'il fallait pour que leur plan fonctionne. Elle mit quelques instants à chasser la boule de de désir qui avait pris place dans *** bas ventre, elle s'était tortillé sur *** fauteuil pendant quelques minutes, puis elle avait fini par se reconcentrer, avec comme objectif le rendez vous de ce soir.

L'après-midi fut long, très long. Chacune des jeunes femmes imaginait le déroulement de la soirée en esperant que leur cauchemar allait prendre fin. Marie avait elle un léger pincement au cœur, elle se disait que ses parties de jambes en l'air avec *** responsable allaient lui manquer. Elle y avait pris gout, elle se surprit même à s'imaginer se faire prendre bestialement sur le bureau par *** supérieur. Mais très vite elle chassa ses idées perverses de *** esprit pour se reconcentrer sur leur objectif de ce soir.

La fin de la journée arriva, chacune des jeunes femmes rentra chez elle pour se changer. Florence dut s'habiller sexy comme prévue mais dut faire très attention à ne pas éveiller la curiosité de *** mari. Elle enfila un tailleur bordeaux assez classe avec un chemiser blanc. Vêtue ainsi, elle envoyait l'image d'une femme distinguée et sensuelle. En dessous elle était beaucoup moins sage, elle avait enfilé un ensemble blanc quasiment transparent, on distinguait ainsi très nettement les auréoles de ses seins. *** string moulait divinement *** sexe qu'elle venait juste de raser intégralement pour l'occasion. Elle portait une paire de bas auto-fixants de couleur blancs ainsi qu'une paire d'escarpins noirs. *** mari fut un peu étonné par cette tenue, Florence se justifia tant bien que mal en prétextant que ce soir elles allaient diner dans un restaurant un peu chic et qu'il fallait qu'elle soit en adéquation avec l'ambiance des lieux.

*** mari était tellement sous le charme qu'il commença à peu à la taquiner et a l'embrasser dans le cou. Florence commençait à sentir l'excitation monter, elle était très tactile et fondait littéralement sous les caresses de *** homme. Ce dernier l'avait attiré contre lui et avait commencé à passer sa main dans le creux de ses reins puis dans le sillon de ses fesses. Florence sentait une bosse naitre dans le pantalon de *** mari, elle commença à flancher sous les mains habiles de celui ci, il avait maintenant passé une main sur la cuisse de sa femme, il remonta le long de sa jambe et tomba sur la lisière d'un bas. Il lui dit : "Mmmm, tu es très en beauté ce soir, c'est pour moi que tu t'es faite belle comme ça j'espère"

Florence lui répondit avec aplomb : "Je voulais te faire une surprise en rentrant, mais bon, tu es terrible, on ne peut jamais rien te cacher"

Le mari de Florence continua *** exploration, il avait maintenant remonté la jupe de Florence jusqu'à sa taille et avait passé sa main entre ses fesses. Ses doigts ne tardèrent pas atteindre le sexe de Florence, celle ci commença à onduler et à se frotter contre le sexe de *** mari. Elle avait envie de lui, de se faire prendre, mais il fallait qu'elle se reprenne, elle avait quelque chose d'important à faire ce soir.

Elle s'accroupit alors face à *** compagnon, et tout en le fixant avec un regard plein de malice, elle défit un à un les boutons de *** jeans, baissa *** boxer et saisit le phallus déjà en érection qui se présentait à elle. Elle caressa le membre pendant un court instant, puis elle l'avala goulument, elle adorait sucer ce sexe si familier, généralement elle prenait le temps de le savourer, mais ce soir elle devait faire vite.

Elle se mit alors à branler très fort le sexe qu'elle avait en bouche, empri***nant le gland entre ses lèvres soyeuses, elle passa *** autre main sur le torse de *** mari, le griffant et le torturant. Elle entendait sa respiration s'accélérer et devenir de plus en plus bruyante. Celui ci ne restait pas inactif et avait placé ses mains derrière la tête de *** épouse, face à l frénésie de celle ci, il se prenait au jeu et commençait à imprimer un mouvement de va et vient avec *** bassin. Il se mettait à baiser la bouche de Florence, au début un peu surprise, elle accepta vite la lubie de *** mari et essayait désormais de suivre la cadence qu'il imprimait. Elle ôta la main du ventre de *** mari et la plaça sous ses testicules qu'elle se mit à malaxer et à griffer. Au bout de quelques instants, elle sentit le sexe de *** mari se raidir, elle l'empri***na dans sa bouche et sentit plusieurs jets de sperme envahir *** palais. Soulagée d'avoir satisfait *** compagnon si rapidement, elle suça encore quelques secondes avec délectation *** membre qui commençait à ramollir. Elle se rajusta ensuite, l'embrassa tendrement et prit la direction de la porte pour aller s'asseoir dans sa voiture. Une fois en route elle pensa à voix haute : "c'est malin, tu m'as bien excité, si tu savais que c'est quelqu'un d'autre qui risque d'en profiter, tu aurais surement gardé tes mains dans tes poches"

Eva opta elle pour une tenue d'apparence beaucoup plus aguicheuse, elle avait mis une petite jupe volante ainsi qu'un paire de bas auto-fixants noirs. On distinguait très nettement la lisière de ses bas. Elle avait mis un petit haut moulant qui mettait particulièrement en valeur *** opulente poitrine. Pour ce qui des sous vêtements, elle avait longtemps hésité, et s'était finalement décidé à ne pas en mettre, elle avait envie d'exciter *** responsable une dernière fois afin qu'il tombe facilement dans le piège qu'elles avaient préparé. Elle s'imaginait déjà, assise face à lui les jambes croisées lui dévoilant le haut de ses bas. Puis de temps tout en le regardant fixement, elle se voyait décroiser et recroiser les jambes en prenant soin de les frotter l'une contre l'autre afin de faire crisser le fin tissu de ses bas, offrant ainsi pendant une fraction de seconde, une vue imprenable sur sa vulve vierge de tout poil. Elle pouvait presque sentir à cet instant le regard obscène de *** chef s'immiscer entre ses jambes.

Elle pouvait presque sentir le sexe majestueux de Mr Lambert coulisser entre ses seins, elle aurait aimé à cet instant pouvoir poser sa langue sur cet énorme membre, le sentir vibrer dans *** palais. Puis elle sentait maintenant le souffle brulant de *** responsable sur *** sexe, elle était incroyablement excitée. *** être tout entier réclamait cette énorme queue, comme si il était sous l'emprise d'une drogue. Eva commençait à caresser la pointe de ses seins, elle passa sa langue sur ses lèvres, mais un rapide coup d'œil à sa montre la fit sortir de sa rêverie. Et c'est elle aussi le feu au ventre qu'elle prit la direction de la mai*** de Marie.

Marie avait elle aussi décidé de sortir le grand jeu, elle avait enfilé une longue robe de soirée couleur ivoire qui était fendue sur le coté jusqu'au milieu de la cuisse. Elle avait enfilé une guêpière noire et le string en dentelle assorti. Elle avait paré ses jambes d'une superbe paire de bas coutures marrons. Sa tenue était un appel au sexe, car on distinguait très nettement ce qu'elle portait en dessous tellement le tissu de sa robe était fin.

En rentrant du travail, elle avait fait couler un bain brulant rempli de mousse, elle était restée longtemps à se détendre et à savourer cet instant délicieux. Puis en sortant elle avait soigneusement sorti et etalé ses affaires sur *** lit et s'était placée devant la glace de *** armoire. Elle avait ensuite pris sa guepière qu'elle avait enfilé lentement, elle atacha soigneusement chaque agraffe et ajusta sa poitrine afin de la mettre en valeur le mieux possible. Elle prit ensuite le premier bas, elle le roula afin de mieux l'enfiler, le remonta doucement d'abord le long de *** mollet, puis après avoir verifié que la couture était correctement alignée, le monta sur sa cuisse. Une fois en place elle le fixa soigneusement aux attaches de la guepière. Elle se contempla ensuite dans la glace, pivotant sur elle même pour se regarder sous tous les angles.

Satisfaite du résultat, elle prit le deuxième bas qu'elle prit le temps de revêtir comme le premier. Elle s'admira de nouveau dans la glace et commença à sentir une boule se former dans *** bas ventre. Elle commença à caresser sa poitrine par dessus la guêpière, puis ce fut *** sexe qui réclama sa tour. Elle passa sa main sur sa fente imberbe, Marie commençait à sentir le plaisir l'envahir, elle introduisit un doigt dans *** vagin qui était déjà tout humide.

Tout en se caressant, elle se contemplait dans la glace, elle voyait sa main s'agiter sur *** entrejambe, ses joues commençaient à s'empourprer, sa bouche restait entrouverte et laissait s'échapper un souffle chaud et ardent, rempli de désir. *** ventre la brulait, ses sens étaient en ébullition, se main s'aventura encore un peu plus loin dans *** entrejambe et alla se perdre jusqu'à *** petit trou. Elle se mit à le caresser doucement, *** doigt lubrifié par sa fente gorgée de désir commençait à ouvrir délicatement *** anus. Marie alternait maintenant les caresses entre ses deux orifices, essayant de les satisfaire du mieux qu'elle pouvait. Ses seins la picotaient, *** ventre la brulait, *** cœur battait la chamade, elle avait l'impression que *** corps tout entier était en train de s'embraser.

Elle aurait aimé se jeter sur *** lit et se caresser sauvagement, mais hélas l'heure tournait, il fallait absoluement qu'elle finisse de se préparer. Elle enfila donc *** string et passa sa robe de soirée. Elle prit de nouveau le temps de s'admirer, elle était très contente d'elle, elle n'avait pas le souvenir de s'être sentie aussi désirable.

marie alla ensuite au salon où elle avait créé une ambiance intime en dispersant des bougies un peu partout et en ayant pris soin de tamiser lla lumière. Afin de mettre *** chef en confiance, elle avait également posé sur la table du salon un bocal en verre rempli de préservatifs. Elle avait aussi acheté quelques flacons d'huile de massage ainsi qu'un tube de lubrifiant.

Une fois les trois collègues réunies, elles se félicitèrent pour leurs tenues respectives, Marie commençait même à sentir une pointe d'excitation s'emparer de ses entrailles à la vue de la tenue particulièrement provocante d'Eva. Alors qu'elles ne ne se trouvaient que toutes les deux, elle lui susurra même à l'oreille : "Dommage que l'on doive s'occuper de lui, sinon, je me serais bien occuper de toi, tu m'excites terriblement habillée comme ça".
Eva lui répondit d'une voix langoureuse : " Ne t'inquiètes pas, ce n'est que partie remise, on aura tout le temps quand on aura réglé notre problème ..."

Florence fit quand même remarquer à Marie : "Tu crois que tu n'en pas fait trop avec la décoration, cela risque de lui donner envie de nous ... enfin tu vois ce que je veux dire"
Marie : "Ne t'inquiètes pas, c'est juste pour le mettre en confiance dès qu'il arrive, on lui offre à boire, et à ce moment là, tous nos problèmes seront bien loins"
Florence répondit anxieuse : Oui, j'espère que tu dis vrai"
Eva : " Il ne va pas avoir le temps de comprendre ce qu'il lui arrive ce gros dégueulasse"

Les trois femmes attendaient maintenant nerveusement dans le salon, aucunes d'elles n'osaient parler, l'ambiance était particulièrement pesante. Le carillon de la ***nette vint briser le lourd silence qui régnait dans la pièce. Marie se leva d'un seul coup comme si elle était montée sur ressort. Elle se dirigea d'un pas volontaire et assuré vers la porte d'entrée, elle posa la main sur la poignée et ouvrit lentement la porte. celle ci laissa apparaitre Mr Lambert, elle remarqua tout de suite qu'il n'avait même pas pris la peine de se changer et qu'il était venu les mains vides. Même si elle n'espérait rien de spécial venant de sa part, elle se dit en elle même : "Un mufle restera toujours un mufle ..."

Mr Lambert écarquilla les yeux quand il vit Marie derrière la porte, sa tenue lui donna aussitôt une bouffé de chaleur, il commençait déjà à sentir *** sexe se raidir dans *** pantalon. Il se dit en lui même : "Je pense que je vais passer une soirée inoubliable ..."

Effectivement, il ne se trompait pas, la soirée allait être ..... inoubliable, mais peut être pas pour lui ...

chrislebo

Member

Posts: 164887 Pictures: 3 
#8,407
Up to the first message Down to the last message
Mr Lambert suivit Marie jusqu'au salon, il ne pouvait quitter des yeux *** postérieur qui se balançait langoureusement au rythme de ses pas. Alors qu'il la suivait comme un chien docile, il scrutait attentivement la tenue de la jeune femme et distingua nettement le relief des jarretelles sous la robe de soirée. Il put également admirer un court instant la cuisse gainée de *** hôte qui s'échappait du coté de sa robe. Il découvrit avec plaisir et excitation qu'elle avait enfilé une paire de bas couture.

La vision de cette jambe restait figée dans sa esprit, il revoyait la fine couture escalader le mollet puis la cuisse de marie et se perdre dans les replis de sa robe. Il jubilait intérieurement et commençait déjà à avoir chaud, le sang battait contre ses tempes, il avait envie de la jeter par terre, de lui arracher sa robe et de la prendre sur le champ. Mais il se retint, il savait qu'il n'aurait pas à patienter très longtemps et que bientôt il pourrait profiter de Marie ainsi que de ses collègues.
Marie le fit pénétrer dans le salon, il fut surpris par l'ambiance chaleureuse et intimiste qui y régnait, il scruta rapidement la pièce. Il découvrit des bougies qui étaient dispersées de ça et la, il vit aussi quelques bâtons d'encens en train de finir de se consumer. Il fut même surpris de trouver sur la table du salon un bocal rempli de préservatifs, ainsi que des flacons d'huile de massage et du lubrifiant.
Il posa ensuite *** regard sur Eva, celle ci était confortablement assise au fond d'un fauteuil, les jambes croisées. Sa petite jupe était assez remontée pour qu'il puisse distinguer sans aucune gène la lisière de ses bas noirs. Ses yeux s'attardèrent également sur sa poitrine qui était particulièrement bien mise en valeur par le petit haut qu'elle arborait. Alors qu'elle sentait le regard de *** responsable redescendre vers ses jambes, Eva en profita pour décroiser ses compas, et les recroisa aussitot tout en prenant soin de faire crisser le fin tissu qui parait ses mollets. Des gouttes de sueur se formèrent sur le front de leur invité, il avait eu le temps de voir très distinctement le sexe glabre de la jeune fille. La petite brune était fière d'elle en voyant *** responsable changer de couleur, elle avait envie de l'exciter et de l'allumer. Elle était tellement émoustillée qu'elle se dit : "Dommage que l'on doive bientôt s'occuper de toi, j'aurais adoré profiter une dernière fois de ta grosse queue"
Au même instant, il se dit en lui même : "Tu ne perds rien pour attendre petite salope, je vais te baiser et te faire hurler de plaisir comme jamais"
Puis ce fut au tour de Florence de d'être passée au crible, il la scruta également de la tête au pied et apprécia énormément sa tenue de femme sensuelle et distinguée. Elle était sagement assise à une extrémité du canapé. Ses jambes étaient croisées, mais sa jupe ne remontait pas assez haut pour qu'il puisse voir ce qu'elle portait en dessous. Il se doutait quand même que ce qu'il y trouverait une fois qu'il l'aurait effeuillée allait le ravir.

Encore tout transpirant d'émotion, Mr Lambert s'assit au milieu du canapé à coté de Florence et sans aucune gène, posa sa main sur la cuisse de cette dernière. Il la fit remonter jusqu'à ce qu'il sente la bande de dentelle des bas de Florence, à ce moment là, un sourire s'empara de *** visage. Florence surprise et mal à l'aise ne put faire autrement que d'accepter cette présence sur *** corps.

Marie alla ensuite s'asseoir à *** tour à coté de Mr Lambert, ce dernier était désormais entouré de deux jolies jeunes femmes. Marie se mit à l'aise et croisa également les jambes. Elle offrit ainsi à Mr Lambert une vue imprenable sur celles ci. Ce dernier admirait le magnifique bas nylon retenues par une jaretelle blanche. Il ne put s'empecher de poser une main sur la cuisse de Marie et la fit remonter obligeant cette dernière à décroiser les jambes.

Il en fit de même avec Florence qui dut elle aussi decroiser les jambes. Mr Lambert caressait avec avidité les cuisses de ses assistantes, il s'aventurait de plus en plus haut les obligeant à ouvrir legerement leur compas. Ses doigts finirent par rentrer en contact avec le tissu de leurs sous-vêtements.

Il pensa à ce moment : "Tiens ces deux là portent une culotte, ce n'est pas comme la petite salope d'en face".

Il porta *** regard vers Eva, cette dernière était toujours installée au fond de *** fauteuil. Elle se mordait la lèvre inférieure comme si l'excitation commençait à l'envahir et une de ses mains se promenait négligemment sur sa cuisse.

Marie se disait : "Le salaud, il commence m'exciter à me caresser comme ça. S'il continue c'est moi qui vais lui sauter dessus pour profiter de sa queue une dernière fois".

Voyant que la situation commençait à déraper et par égard pour Florence, Marie se dit qu'il fallait mettre leur plan à exécution immédiatement et proposa de porter un toast afin de célébrer leur nouvelle collaboration.

Elle se leva sans que Mr Lambert ne puisse réagir.

- Mr lambert, avant de passer aux festivités, vous allez bien boire quelque chose afin de sceller notre accord. Un whisky peut être, mon mari est un amateur et a de très bonnes bouteilles.
- Oui bien sur, mais à condition que vous trinquiez aussi avec moi !
- Les filles, je vous sers la même chose ?

Eva et Florence acquiescèrent d'un mouvement de la tête.

Mr Lambert se dit : Je sens que la soirée va être intéressante, je comptais déjà bien m'amuser mais l'alcool risque de les désinhiber encore plus, je vais pouvoir faire ce que je veux de ces trois petites salopes.

Marie s'éclipsa rapidement dans la cuisine et prit un plateau, elle y déposa quatre verres à whisky. Elle versa ensuite dans chacun des verres une bonne dose de Chivas Regal de 25 ans d'âge. Puis dans l'un d'entre eux qu'elle mit légèrement à part, elle versa quelques goûtes d'une petite fiole.

Elle soupira un grand coup comme pour se donner du courage repartit vers le salon avec le plateau.

Elle pénétra dans la salle et vit en premier le visage de Florence, cette dernière se mordait la lèvre inférieure. Marie ne mit pas de temps à comprendre quelle était la cause de la crispation de sa collègue. L'une des jambes de Florence était sur la cuisse de Mr Lambert. Une des mains de ce dernier s'agitait frénétiquement sous la fine culotte de Florence. De *** autre main, il caressait sa jambe avec de longs va-et-vient. Le bruit si caractéristique que produisait le frottement contre le bas de Florence électrisa Marie, elle sentit aussitôt une boule se former dans *** bas ventre.

A cet instant, elle aurait voulu être à la place de Florence, imaginant les doigts de *** responsable fouiller *** intimité et sa main s'aventurer sur les méandres de ses jambes recouvertes de cette précieuse étoffe. A y réfléchir, elle aurait aimé être en train de caresser Florence, elle venait de percevoir sa collègue sous un autre jour, d'un seul coup elle se mit à la trouver sensuelle et désirable.

La respiration de Florence devenait saccadée, *** pervers de supérieur savait comment s'y prendre pour l'exciter. Voyant que la situation dégénérait Marie proposa de porter un toast.

- Mr Lambert, vous aurez toute la soirée pour ****** de nous, si nous trinquions maintenant.
- Nous avons le temps, laissez moi d'abord profiter de cette cochonne ...

Joignant les gestes à la parole, il prit la main de la Florence et la posa sur la bosse qui commençait à naître sous *** pantalon :
- Allez ne fais pas ta timide, viens jouer un peu avec ma queue, tu avais l'air de l'apprécier la dernière fois.

Florence se mit à masser le sexe de Mr Lambert par dessus *** pantalon, elle le sentait grossir et durcir sous ses doigts. Ce dernier continuait *** travail de sape en s'acharnant maintenant sur le clitoris de sa subalterne.

chrislebo

Member

Posts: 164887 Pictures: 3 
#8,408
Up to the first message Down to the last message
Enhardie par l'excitation, Florence fermât les yeux et commença à défaire un à un les boutons de la braguette, puis elle plongea sa main sous le slip et en sortit ce membre qui lui avait procuré tant de plaisir la dernière fois. Elle l'empoigna fermement et commença à le branler.

Marie avait posé le plateau sur la table et profitait du spectacle, un peu jalouse de rester à l'écart des festivités. Eva s'était avancée jusqu'au bord du fauteuil afin d'avoir une meilleure vue. Les deux jeunes filles étaient subjuguées par les agissements de ce couple si inattendu. Mr lambert et Florence se caressaient l'un et l'autre avec énergie et vigueur, comme s'il s'agissait d'une passe d'armes entre eux et qu'ils voulaient se rendre coup pour coup.

Mr Lambert approcha *** visage de celui de Florence et prit possession de sa bouche. il l'embrassait de manière bestiale et vulgaire, le contraste était saisissant, entre Florence qui était si belle et distinguée et Mr lambert qui était tout sauf un apollon. On se serait cru dans un des ces nombreux films pornographiques où de vieux dégoûtants ******* de charmantes jeunes filles.

Il mit un terme à leur baiser obscène : viens me sucer maintenant, lui lança t'il d'un ton sec.

Sans rien dire, Florence se leva, remit de l'ordre dans sa tenue et s'agenouilla devant *** responsable. Elle prit *** sexe en main et le caressa quelques secondes. Elle se pencha ensuite sur sa queue et en fit disparaître l'extrémité dans sa bouche. Elle commença à faire coulisser le sexe entre ses lèvres tout en lui caressant les testicules. De temps elle desserrait *** étreinte pour lécher avec application la tige de bas en haut. Plus ça allait, plus sa langue descendait, elle entra logiquement en contact avec ses boules. Elle se mit à les lechouiller tout en lui malaxant le gland avec la paume de sa main.

Mr Lambert grognait de plaisir sous la langue experte de Florence. Mais il en voulait encore plus, il voulait que cette soirée devienne une véritable orgie. Il s'adressa à Eva et Marie :

- Déshabillez vous toutes les deux, et vous allez me la préparer, je vais la baiser, et après je vais l'enculer.

Puis il s'adressa à Florence :

- Tu la veux ma grosse bite dans ton petit cul serré ?

Florence sortit la tête de l'entre jambe de *** supérieur et répondit :

- Mmmm oui, Mr Lambert, avec plaisir ....

Florence se lâchait complètement, elle se disait que leurs problèmes seraient bientôt réglés et qu'elle pouvait bien profiter de l'anatomie avantageuse de ce sale pervers une dernière fois. Et puis de toute façon, elle n'avait guère le choix.

Florence retourna s'affairer sur ce sexe qui l'excitait tant et à nouveau, des bruits de sucions obscènes se firent entendre dans la pièce.

Pendant ce temps là et suite aux ordres de Mr lambert, Eva, s'était levée et était venue se coller derrière Marie, plaquant *** opulente poitrine dans le dos de sa collègue. Elle passa ses mains sur le ventre de Marie et remonta vers sa poitrine. Elle se mit a lui caresser délicatement les seins tout en lui déposant de petits baisers dans le cou.

Marie ne resta pas inactive, elle passa ses mains en arrière pour attraper les fesses de ses collègues. Elle les pétrissait fougueusement et petit à petit se mit a remonter la jupe de sa collègue, jusqu'à ce que celle ci soit complètement enroulée autour de sa taille.

Marie s'aperçut bien vite qu'Eva ne portait pas de culotte et lui fit remarquer en lui susurrant :
- Dis donc, tu n'auras pas oublié de mettre quelque chose petite coquine ?

Eva lui chuchota à l'oreille :
- J'espérais tellement que ça se passe comme ça que je l'ai fait exprès pour allumer ce vieux salaud. J'ai tellement envie qu'il me baise une dernière fois. Et puis j'ai très envie de toi aussi, tu es encore magnifique ce soir.

A peine Eva eut elle fini sa phrase, qu'elle attrapa le visage de Marie pour la ****** à se retourner et l'embrassa à pleine bouche.

Mr Lambert se demandait s'il n'était pas en train de rêver, il profitait allègrement des caresses buccales de Florence et admirait Eva et Marie qui s'enlaçaient et s'embrassaient fiévreusement.

Eva fit glisser les fines bretelles de la robe de Marie sur ses épaules. Marie enjamba sa robe qui était à terre et d'un geste délicat du pied la poussa un peu plus loin. Mr Lambert peut alors admirer la tenue que portait Marie. Il sentait *** cœur s'emballer et sa tête fut prise d'une subite poussée de chaleur.

Elle avait acheté cet ensemble de lingerie spécialement pour la soirée, il était blanc avec du tissu transparent, on voyait distinctement les auréoles de ses seins ainsi que le replis de de *** sexe à travers la fine étoffe. *** porte-jarretelles avait une ceinture assez large et épousait magnifiquement sa taille. *** string s'intégrait de manière parfaite entre ses fesses. Ses bas nylon étaient noirs avec des coutures, ils montaient assez hauts ne dévoilant qu'assez peu la peau de ses cuisses.

Mr Lambert voyait les mains d'Eva déambuler sur ce corps magnifique. Eva pétrissait les fesses de Marie de manière assez virile un peu comme le ferait un homme. Puis parfois elle lui caressait la croupe en passant une main entre ses fesses. Mais ce qui excitait le plus Mr Lambert c'était quand Eva caressait les jambes de Marie, ce bruit caractéristique émis à chaque passage des doigts d'Eva sur le nylon faisait littéralement trembler Mr Lambert de désir. Eva passait même sa main à l'intérieur d'un des bas de Marie, voir les doigts de sa subalterne s'agiter sous le fin tissu noir le mettait également en transe.

Marie n'était pas en reste, elleflattait elle aussi l'entre-jambe de sa collègue tout en l'embrassant. Marie voulait goûter à l'opulente poitrine d'Eva, elle remonta un peu *** haut pour en extirper ses seins. Elle commença ensuite à les malaxer et prit soin d'embrasser et de mordiller chaque téton. Eva qui avait l'air d'apprécier poussait de lourds soupirs de plaisir.

A cet instant précis, Mr Lambert se serait cru au paradis, il était totalement comblé. Que pouvait il espérer de plus. Une charmante jeune femme était en train de lui faire une fellation magistrale pendant que deux autres s'embrassaient sensuellement sous ses yeux.

Il se décida quand même à accélérer la cadence, il avait hâte de plonger *** sexe dans les orifices de Florence.

En bon "gentleman", il dit à Marie et Eva : Venez donc lui préparer *** petit cul si vous voulez qu'elle apprécie car elle m'a tellement excitée que je crois que je vais l'enculer directement.

Florence fut à la fois terrorisée et troublée par ces paroles, elle appréhendait de recevoir cet énorme sexe dans *** fondement, mais elle se souvint aussi du plaisir que ce dernier lui avait procuré la dernière fois. Comme toute réponse elle se contenta de fixer *** responsable dans les yeux et de lui aspirer le gland avec le regard le plus lubrique possible.

Eva et Marie vinrent s'agenouiller chacune de part et d'autre de Florence. Elles commencèrent à déshabiller leur collègue en la débarrassant de sa jupe. Elles en profitèrent pour caresser ses fesses et de temps en temps leurs doigts allaient se perdre sur sa croupe. Le slip de Florence devint très vite un obstacle et rejoignit donc rapidement la jupe au coin du canapé.

Pendant qu'il continuait de se faire sucer, Mr lambert se saisit de la culotte de Florence et se mit à inspirer profondément les effluves qui en émanaient. Il s'adressa à Florence : J'adore l'odeur de ta chatte, je viendrai te la lécher tout à l'heure.

Florence interrompit brièvement sa fellation pour répondre : J'y compte bien. J'ai très envie de sentir votre langue en moi.

Mais au lieu de la langue de Mr lambert, ce ***t les doigts de ses collègues que Florence commençait à sentir. Elle n'avait jamais eu d'expérience avec des femmes et elle appréciait les caresses douces et délicates de qu'elles lui prodiguaient. Bientôt un maelström d'attouchements se déchaîna sur ses fesses, *** dos, ses jambes gainées de nylon et *** bas ventre. Elle crut même sentir les tétons de ses collègues venir lui effleurer *** sexe. Cela était d'autant plus troublant qu'affairée avec la sexe de Mr Lambert elle ne pouvait distinguer qui de Marie ou d'Eva la caressait.

Elle sentit bientôt une langue glisser le long de sa fente, le rythme devint régulier et à chaque passage elle s'aventurait un peu plus vers *** petit trou. Elle sentit une autre langue se poser dans le creux de *** dos et une main se poser sur *** bas ventre. Des doigts commencèrent à caresser doucement le tour de *** nombril, descendirent ensuite vers *** sexe et tombèrent sur *** clitoris.

Pendant ce temps une autre main vint se poser a l"intérieur d'une de ses cuisses et elle sentit aussitôt des ongles faire crisser le tissu de ses bas. Des temps en temps les baisers sur *** sexe et *** dos s'interrompaient, mais elle entendait toujours de bruits de sussions derrière elle, elle en déduisait que Marie et Eva s'embrassaient alors à pleine bouche.

Du canapé Mr Lambert avait une vue imprenable. Il voyait Marie à quatre pattes derrière Florence en train de lui lécher la chatte pendant que Eva sur le coté lui embrassait le dos et la caressait.

Marie fixait également Mr Lambert pendant que sa langue se promenait dans les replis de l'intimité de Florence, elle avait une lueur indescriptible dans les yeux, elle semblait assoiffée de sexe ce soir. D'un seul coup Marie arreta de s'occuper de Florence et s'avança telle une panthère vers Mr Lambert. Celui ci se dit qu'elle venait sans doute pour le sucer, mais à *** étonnement, Marie vit embrasser Florence à pleine bouche.

Cette dernière surprise abandonna le sexe de Mr Lambert et rendit *** baiser à Marie. Elle fut quelque peu surprise et décontenancée de goûter à sa propre intimité. Elle se dit : c'est donc ça ... ce n'est pas si désagréable

Marie abandonna les lèvres Florence et retourna s'occuper de sa croupe, elle s'attardait maintenant sur l'anus de sa collègue, elle voulait que Florence prenne vraiment du plaisir pour cette sodomie à venir, elle se mit alors en tête de la préparer du mieux possible. Sa langue virevoltait autour de *** petit trou, le bassin de Florence ondulait de manière incontrôlée et Marie et Eva avaient de plus en plus de mal à pouvoir l'embrasser. D'ailleurs ces deux dernières étaient également très excitées et elle avait toutes les deux porté une de leurs mains à l'entrejambe.

Décidé à passer aux choses sérieuses Mr Lambert s'adressa à Florence : je n'en peux plus d'attendre, j'ai trop envie de te prendre le cul.

Puis de manière autoritaire il énonça ses instructions : Marie, Eva, venez vous asseoir sur le canapé, Florence vous léchera pendant que je l'enculerai.

chrislebo

Member

Posts: 164887 Pictures: 3 
#8,409
Up to the first message Down to the last message
Marie alla s'asseoir à la place *** responsable, elle ne portait plus que *** ensemble de lingerie et ses bas. Eva finit de se dévêtir pour ne garder que ses bas, puis alla s'asseoir sur la canapé. Elle posa les genoux sur les canapé et se pencha en avant pour embrasser Marie. Positionnée ainsi, Elle offrait volontairement et de manière indécente sa croupe à le vue de Mr Lambert. Marie tout en continuant à embrasser Eva attira le visage de Florence vers *** entrejambe et se mit à lui caresser les cheveux comme pour l'encourager et la rassurer car même si elle n'en était pas sur, elle se doutait que Florence n'avait jamais eu d'expériences saphiques auparavant.

Tout en observant attentivement ce qui se passait devant lui, Mr Lambert prit un préservatif dans le bocal qui se trouvait sur la table basse et l'enfila sur *** sexe. Il vint se placer derrière Florence, posa *** gland sur *** anus et commença à s'immiscer inexorablement en elle.

Alors qu'il se frayait un passage au sein de ses entrailles il ajouta l'air soulagé : "Mmmm, depuis tout à l'heure j'avais envie de te prendre le cul"

Florence sentait chaque centimètre de ce sexe monstrueux pénétrer ses entrailles, elle inspirait profondément pour s'habituer à cette présence étrangère en elle. Elle sentit bientôt le bas ventre de *** responsable toucher ses fesses, elle se dit alors qu'elle l'avait entièrement en elle.

Mr Lambert se retira entièrement, puis il reprit *** incursion dans l'orifice de Florence. Il répéta l'opération plusieurs fois, chaque pénétration était plus rapide que la précédente, Florence commençait à se détendre et même à apprécier ces allers et retours dans *** anus.

Mr Lambert enculait Florence à un rythme rapide maintenant, *** sexe allait et venait dans cet orifice habituellement si serré sans aucune difficulté, il appréciait, tout comme Florence qui ne poussait des petits soupirs au rythme des coups de boutoir que lui assenait *** odieux manager.

Eva et Marie continuaient de s'embrasser, la main d'Eva glissa sur le ventre de sa collègue et alla se perdre dans entre ses jambes. Elle prit possession du sexe de Marie avec deux doigts.

Marie ne resta pas inactive et passa sa main sous le ventre d'Eva et remonta jusqu'à sa croupe, elle lui caressait la fente mais sans jamais la pénétrer, puis quand ses doigts furent bien imprégnés de sa liqueur, elle se mit à lui caresser le petit trou. Elle commença par décrire de petits cercles autour de l'anus d'Eva de manière douce et sensuelle. Puis quand elle sentit que l'orifice commençait à se détendre et s'assouplir, ses caresses se furent plus précises et plus insistantes.

Au bout d'un moment Marie quitta les lèvres de sa collègue et commença à l'embrasser dans le cou. Puis, tout en prenant possession du cul d'Eva avec un doigt elle se mit à fixer Mr Lambert avec un regard incendiaire. Elle passait sa langue sur la peau de sa collègue tout en faisant coulisser *** majeur dans *** cul. Eva qui avait posé sa tête sur l'épaule de Marie commença à pousser des râles de plus en plus audibles. Le plaisir était telle qu'elle dut même arrêter de caresser Marie.

Mr Lambert n'en revenait pas du comportement de Marie et se dit : "Mais quelle salope celle là ... elle a vraiment le vice dans la peau"

Il lui dit : "Oui, tu as rai***, prépare là moi, elle aussi va avoir droit à ma bite dans *** cul de salope"

Il ajouta ensuite : "Et pour finir, ce sera le tien que je prendrai"

Est ce de voir Marie se comporter de la sorte qui l'inspira, mais une idée lui traversa soudain l'esprit. Très vite les instructions fusèrent.

- J'ai envie de vous voir vous lécher la chatte toutes les trois. Eva tu vas venir lécher Florence pendant que je l'encule. Et toi Florence tu vas t'occuper de Marie. Tu vas voir sa chatte est delicieuse .. ah ah ah.

Sans rechigner, Eva se leva et vint se placer derrière Florence mais visiblement Mr Lambert voulait si prendre autrement.

- Non, mets toi sur le dos et passe ton visage sous *** ventre. Tu n'as qu'à prendre un coussin pour surélever ta tête. En plus tu pourras aussi me lécher les couilles comme ça.

Eva était donc sur le dos, le visage juste en dessous du sexe de Florence. Elle avait une vue imprenable sur l'énorme membre qui prenait possession du cul de sa collègue ainsi que sur les testicules qui se dandinaient dans les airs.

Marie ne se fit pas prier pour profiter des caresses buccales de Florence, elle approcha ses fesses vers le bord du canapé et écarta un peu plus les jambes pour faciliter l'accès à *** intimité. Elle prit délicatement le visage de Florence et le porta jusqu'à *** sexe.

Mr Lambert senfonça au plus profond du cul de cette dernière et se figea pour que Marie puisse se faire lécher correctement.

Alors qu'elle commençait à poser timidement sa langue juste à coté du sexe de Marie, Florence sentit une autre langue sur sa fente. Eva avait agrippé Florence en haut de chacune de ses cuisses et léchait maintenant avec application le sexe de sa collègue. La sensation était inédite pour Florence, elle se faisait manger *** petit minou par une femme avec une énorme queue plantée au fond du cul.

Sentir la langue d'Eva la désinhiba et piqua sa curiosité, elle eut soudain envie de goûter à l'intimité de Marie et c'est de manière maladroite et un peu gauche qu'elle commença à donner des petits coups de langue sur le sexe qui lui faisait face. Marie poussait des petits soupirs d'encouragement et lui souffla doucement : Mmmm oui, continue, tu me fais du bien.

Florence continuait de découvrir l'intimité féminine, et à première vue, cela n'avait pas l'air de lui déplaire. Elle qui n'avait pourtant jamais été attirée par les femmes prenait un malin plaisir à explorer chaque recoin du sexe de Marie. Était ce la présence d'un sexe monstrueux entre ses fesses ou bien la langue d'Eva qui la mettaient dans cet état là, elle ne pouvait pas le dire. Mais en tout cas, l'excitation était au rendez vous.

Eva quant à elle, en collaboratrice serviable et docile, n'oubliait pas de flatter avec sa langue les testicules de *** responsable qui pour l'instant avaient arreté de gesticuler. Bien qu'étant dans une position assez inconfortable, elle jouait avec les deux boules, les prenait en bouche, les léchait les aspirait. Elle les délaissait parfois brievement afin de retourner s'occuper de du sexe de Florence.

Mr Lambert restait immobile, *** pieu au plus profond des entrailles de Florence afin de pouvoir apprécier au mieux ces caresses. Quant à ba belle rousse, elle n'était plus tancée par les coups de queue de *** chef et était maintenant à *** aise pour pouvoir apprécier les plaisirs lesbiens. Il ne lui avait pas fallu longtemps pour y prendre goût, sa langue matraquait maintenant le clitoris de Marie et elle avait plongé un doigt dans la fente de sa collègue. Marie ronronnait de plaisir, ses mains étaient comme incontrôlables, elles pétrissaient fiévreusement ses seins, puis descendaient vers *** bas ventre et partaient vers chacune de ses cuisses. Elle tendait *** doigt à Florence pour qu'elle le suce puis elle tirait sur ses propres tétons et les pinçait.

Dans l'excitation, Marie tendit une jambe à Mr Lambert qui la saisit par la cheville, il se pencha un peu en avant et se mit à lui lécher le mollet, il remontait doucement en suivant la couture du bas. Quand il ne pouvait plus progresser il redescendait et recommençait. Le contact avec le nylon l'excitait au plus haut point et il se mit à frotter sa joue contre la cheville de Marie, le bruit de sa peau contre le tissu ré***nait jusqu'au plus profond de *** être.

Cela excitait aussi Marie : "Tu les aimes mes bas. je les ai acheté exprès pour toi vieux cochon"

Puis elle ajouta : "Si tu es sage et que tu me baises bien, j'en enleverai un, je le mettrai sur ta queue et je te branlerai jusquèà ce que tu éjacules dedans"

Mr Lambert lui répondit : "T'inquiètes, je vais te baiser toute la nuit petite pute. Tu m'excites vraiment trop avec ta lingerie"

Eva qui était toujours en train de lécher Florence et Mr Lambert se permit l'audace de faire glisser un des ses doigts vers la raie culière de *** chef. Celui ci se perdit dans les poils et arriva sur *** oeillet. Avec *** ongle elle se mit à faire délicatement le tour de cet orifice.

Mr Lambert allait lui dire d'arrêter, prêt à vociférer quelque chose du style : "Mais tu me prends pour un PD où quoi, arrête de me tripoter le cul"

Mais finalement, il se ravisa, car la sensation était loin d'être désagréable, bien au contraire cela l'excitait terriblement, et s'il finit par demander à Eva de stopper, c'était surtout parce qu'il sentait proche de la jouissance. Les trois jeunes femmes l'avaient chauffé à blanc et il sentait qu'il allait bientot venir, alors dans un dernier baroud d'honneur, il se mit à pilloner Florence de plus belle, ses testicules venaient cogner contre sa fente, il la faisait crier, dieu seul sait si c'était de plaisir ou de douleur.

Eva toujours allongée sous Florence regardait l'énorme membre coulisser dans l'étroit conduit à une vitesse folle. Elle entendait Florence pousser de grands cris, craignant que ce ne soit pas des hurlements de plaisir, elle se mit à lui caresser vigoureusement le clitoris afin de détourner quelque peu *** attention avec une sentation plus agréable.

Les hurlements de Florence changerent de ton mais resterent tout aussi impressionnants. Elle finit par lâcher : "Vas y continue .... c'est trop bon .."

Marie et Florence étaient aussi surprises l'une que l'autre, jamais elles n'auraient imaginé que sodomisée de la sorte Florence puisse prendre autant de plaisir. Mais bon, après tout pourquoi pas, elles aussi y avaient pris gout.

Mr Lambert, haletait et soufflait comme un vieux bœuf asthmatique, il se dechainait sur le cul de sa collègue et l'invectivait avec des paroles obscènes.

- Alors, tu vois que tu y prends gout à ma grosse bite salope ...
- Ahhh ouiiii
- Et bien c'est tant mieux ..... tu n'as pas fini d'y ..... gouter petite garce.

chrislebo

Member

Posts: 164887 Pictures: 3 
#8,410
Up to the first message Down to the last message
Il se sentait venir, il sortit du cul de Florence, enleva le préservatif et alla présenter *** sexe à Marie. Elle ne se fit pas prier et l'enfourna dans sa bouche. Mr Lambert prit sa tête avec ses deux mains et se mit à la baiser ***********. Marie hocquetait et manqua plusieurs fois de vomir. Puis il s'arreta et finit par lui envoyer plusieurs jets de sperme dans la bouche et sur le visage.

Eva se joignit à eux, empoigna le sexe de *** responsable et commença à le sucer doucement. Puis elle se tourna vers Marie et l'embrassa à pleine bouche partageant avec elle le sperme de leur chef de service.

Mr Lambert, dégoulinant de sueur, alla s'affaler sur le fauteuil en face du canapé. Sa vue tomba sur le verre de whisky que lui avait servi Marie. Sans reflechir il s'avança pour se saisir du verre et le vida d'un seul trait.

Il se laissa retomber en arrière et regarda les filles : Je reprends des ****** petites salopes, je suis loin d'en avoir fini avec vous ...

Les filles à peine remises de leurs émotions ne réagirent pas vraiment, elles restaient hébétées et à la fois incrédules .... elles allaient enfin être débarassées de Mr Lambert ...
chrislebo

Member

Posts: 164887 Pictures: 3 
#8,411
Up to the first message Down to the last message
RAISING THE PERFECT SLUT


Saturdays 7:30 PM meant "The Liberation Front" on MSMBC, one of the most
controversial programs on the news network's line-up. The program was dedicated
to Feminist values, and above all against "pornography" - due in no small part
to the host of "The Liberation Front", Michelle Cataluna. Not only was Michelle
the most prominent feminist lawyer in the Country with monumental courtroom
victories, she was also the founder of The Women Liberation Front, the only
feminist organization dedicated exclusively to the eventual abolishment of
pornography. Yet, while the popular program was an extension of Michelle
Cataluna's feminist philosophy, no doubt that was not the only reason for her
celebrity status and cushy job as a very high-profile TV host. Despite being in
her early forties, Michelle was a stunning beauty, who could provoke men with
her looks and words alike. And in the age of Nielsen Ratings, the host's looks
mattered every bit as much as the content of "The Liberation Front". Not that
the content went unnoticed: The program generated heated debates every week.
Usually a Conservative - always male - was invited to appear, for the expressed
purpose of turning him into a ****** pulp on air. With ratings climbing every
week, Michelle Cataluna was becoming a celebrity feminist: Notorious enough to
be the woman most men loved to hate, hip enough to attend the Oscars.

It had all started four years ago when one of the most closely watched legal
cases occupied the airwaves. A lawsuit brought against a
pornographer by Michelle Cataluna, alleging that "Pink Compassions" was
responsible for the **** of her client, who had been ****d by a frequent renter
of Pink Compassions products. Michelle was already successful having won
numerous cases as a young attorney. She was already rich, having successfully
sued her first employer for sexual discrimination. And she was already a
well-known figure in the feminist circles as the Founder and President of Women
Liberation Front, aiming at the demise of the Pornography industry though legal
suits. But it was during this televised lawsuit against Pink Compassions that
Michelle Cataluna caught national prominence: The attractive lawyer attacked
like a snake; mesmerizing with her looks, delivering deadly bites with her
cross-examining. She argued Luici Simone, the owner of "Pink Compassions", was
responsible for this heinous crime.

Yet, the Pink Compassions case was a well-calculated double-hit for Michelle
Cataluna. She had first confronted Richard Rostock a few years before the case.
Michelle's army of angry feminist lawyers usually focused their attentions on
the Porn Industry but folks like Richard Rostock - rich, successful, powerful
white men - also made the target list. He was quickly hit with a sexual
discrimination lawsuit.

That first discrimination suit against Rostock Enterprises had become a defeat
for Michelle. Richard Rostock was cleared of any wrong-doing. Of course,
Michelle was not one to take defeat lightly. She sought other female employees
form Rostock's Investment Conglomerate, dug up every piece of dirt she could
find, every time making a big fuss about it in the media. Despite all her
efforts and her growing personal despise towards Richard Rostock, she wasn't
nearly as effective as she wanted to be: The two new lawsuits after the original
one were both settled on terms very favorable to Rostock Enterprises.

The strange twist in the Pink Compassions trial came when Richard Rostock was
called to the stand. He denied Michelle's accusations that he had a working
relationship with Simone and that he frequently had weekend sex parties with
Simone's girls. He was lying. Richard and his friends frequently visited
Simone's mansion for parties with the Porn King's finest pick of girls.
Naturally, the girls were compensated handsomely.

By the time the trial was over, Michelle had walked out of the courtroom with
one of her most remarkable, and most satisfying victories ever. Pink Compassions
was hit with a huge monetary verdict that was more than enough to terminate its
operations. Richard Rostock was proven to be lying under oath. His wife,
assisted by a lawyer from Women's
Liberation Front, had filed for divorce and, given her husband's sexual
escapades, she fully expected to clear out his bank account. Simone's girls were
also filing lawsuits, with their eyes on Rostock's
significant wealth. Worst of all, Richard would eventually head for a short jail
term, having been found guilty of perjury.

Michelle had thrown a victorious smile at Richard Rostock as she walked out of
the courtroom. She had never been shy about rubbing in her victories, and
destroying this arrogant bastard had been the most fun she had had in a long
time.

This famous case brought Michelle Cataluna into the national scene. Soon, she
wrote her first book, detailing her passionate fight against the Pornography
Industry. And soon after that, she was given her own talk-show on MSMBC - which
quickly became a hit. Somewhere in there, the Pink Compassions verdict was
overturned, based on a technicality Michelle genuinely believed to be overrated:
The First Amendment. But it hardly mattered. Michelle was already the postergirl
for the fight against pornography industry, and Luici Simone was destroyed, his
company in shambles. And Richard Rostock was in jail.
chrislebo

Member

Posts: 164887 Pictures: 3 
#8,412
Up to the first message Down to the last message
Richard walked out of the Federal Penitentiary four months later. The jail
punishment wasn't a park in the walk, especially for a wealthy man accustomed to
his luxuries. But that wasn't his real problem. The 48-yr old corporate
powerhouse had lost most of his fortune to his wife and the lawsuits.

The driver stepped out of the limo and greeted his boss with respect. Richard
stepped into the limo. He still had enough money to enjoy a few luxuries - he
even had enough money to get back into business. He'd been down before, and he
knew how to make a come-back. In fact, he enjoyed the challenge.

Yet, business wasn't his foremost concern. HE HAD REVENGE IN HIS MIND.

"Steven" he called for his driver.

"Yes Sir?"

"Get me Luici Simone on the phone! You can still locate him, right?"

"He had to move out of his mansion, Sir but yes, I can still locate him".

"Good..."
chrislebo

Member

Posts: 164887 Pictures: 3 
#8,413
Up to the first message Down to the last message
After two books about the evils of sexism and pornography, Michelle had
dedicated her latest book to the one person she genuinely loved and adored with
all her heart: HER ********, Lara. She had been
artificially impregnated in the first year of law School. It was a
well-calculated decision. If she was going to have a *****, law school seemed
like the right time: She was sure as hell not going to disrupt her career at a
future time!! And she was determined to show the world she could charge $500 an
hour and raise a ******** at the same time. Her ******** would be her finest
accomplishment!!

"IT TAKES A WOMAN WITH CHARACTER TO RAISE A WOMAN WITH CHARACTER" had stayed on
top of the charts weeks after weeks and many feminists embraced it as a premier
source in raising ********. In the book, Michelle gladly talked about feminist
principles and how a strong woman, like herself, did not need a "husband" to
raise a proud girl.
chrislebo

Member

Posts: 164887 Pictures: 3 
#8,414
Up to the first message Down to the last message
Luici had asked Sammy Milano to "arrange" something. That's what Sammy usually
did: He "arranged" things for Luici. Sammy owned a very nice house and a very
nice car for an LAPD officer. Few ever questioned it though; the rumor was he
had inherited some money.

Sammy was waiting in a dark alley. That's where he was supposed to meet with
Marcus - also known by his Gangname, "Hammer". The young black man was a
********** and the leader of his gang. Sammy had met him through a "friend".

"Hammer" came out of the dark as always. Sammy nodded with his head, greeting
the young man. He thought Hammer was the kind of guy who wouldn't expect to see
his thirtieth birthday. That was the kind Sammy was careful about...

"She called me." informed Hammer.

"When are you meeting her?"

"Tomorrow night. 7 PM."

"It's like we talked before.."

Hammer nodded: "You know my price for this...".

"Yeah. You do understand... you can't keep her after summer!!"

Hammer looked at the Cop without expression but his cock was probing in his
pants. The possibility was enough to excite him. Ever since he had met Kelly Van
Ryan, he had imagined the spoiled white bitch on her back, twisting around his
black cock. He had imagined the gorgeous
teenage-queen sucking his black cock, serving ghetto-boys like a whore. He had
imagined making Kelly Van Ryan of Beverly Hills his own white bitch. It was all
imagination of course, nothing else. He knew Kelly was just a teenage customer
with dough, one who couldn't wait to get away from an inner-city savage: She was
untouchable. Or so Hammer had thought... Until Sammy came along with his
proposition...

"I understand" the black guy replied.

"Good..."
chrislebo

Member

Posts: 164887 Pictures: 3 
#8,415
Up to the first message Down to the last message
You could tell Lara Cataluna was the ******** of the most notorious feminist in
the country, though not because she looked anything like a militant feminist.
Instead, she simply shared her ******* beauty. She attracted boys like flies,
and apparently Lara did not have many of her ******* hick-ups about men. She
frequently dated boys from the Football team and the like. Not that she was an
airhead! To the contrary, in accordance with Mom's plans, she had proven to be
the most active girl in her posh prep-school: She was in the student government,
on the Board of the yearbook, member of the debate team, editor for the school
paper, member of high-school democrats... Yet, despite being the subject of "IT
TAKES A WOMAN WITH CHARACTER TO RAISE A WOMAN WITH CHARACTER", she did not stand
out as a raging bitch: Apparently, despite all her rhetoric, Michelle Cataluna
held her ******** too dear to turn her into a walking, talking mascot of
feminism.

Lara was seated in her best friend's Jeep Wrangler in a deserted parking lot.
Kelly Van Ryan and Lara had been best friends in highschool. Soon after Kelly's
arrival from Florida, the two girls had become close. They were very different
in many ways: Kelly had no extracurricular activities other than cheerleading
and boys. But they were the same in what mattered the most - they both stood out
in a crowd!

They were both freshmen now - freshpersons as Lara's Mom would have said. Kelly
was close to home, studying at UCLA, unlike Lara who was at Harvard. Lara was
glad she was home for the Spring Break. She really enjoyed being on the East
Coast but it felt good to see her best friend again and hang out around Beverly
Hills even if for a few days before she'd have to head back.

Lara had been known as uptight and stock-up in highschool, "too serious to have
fun" - but her natural beauty had the boys swarming all over her regardless.
Besides, her best friend wasn't nearly as serious:

"Kelly, are you sure we should do this?" asked Lara, seeming nervous.

"Come on... It's just Pot!"

" Marijuana is illegal!"

"Oh, please... Do you know anyone who's gone to jail for a little pot??"

"I guess not... Do you really know this guy?"

"Well, yes... I mean he is very scary looking but I've bought from him before.
He looks, you know, mean and everything but I guess you can't find **** dealers
among the boyscouts...."

"God, this makes me nervous..."

"Come on, we'll just pay, get the package, and get the hell out of here!"

Suddenly there was a knock on the window - which made both girls jump in fear.
Looking at the side window, Lara almost screamed again. It was a young black man
with a hardened face, mean looks. Lara felt nauseating. She wanted so badly to
get it over with as soon as possible.

Kelly lowered her window to talk:

"Hi..."

The black guy just nodded his head. He handed over the brown package: "The
usual!"

Kelly never checked the package. It always had the same amount of Pot in it, and
besides she was eager to get away as quickly as possible. She handed the money
to the black guy. Hammer didn't say anything, and just as he came out of
nowhere, he disappeared back into the darkness.

Anxious to leave, Kelly started her Jeep, heading for the exit. That's when the
Sirens came alive. A car that was apparently hiding in a deserted corner
suddenly blocked the exit, with its Sirens and lights turned on. A tall man
stepped out of the car, began walking towards the BMW.

The two girls were hysterical in fear.

The man took out his gun and flashed his badge.

"Please step out of the car, Ma'am!!"
chrislebo

Member

Posts: 164887 Pictures: 3 
#8,416
Up to the first message Down to the last message
Lara had been crying for two hours when she heard her jail cell's door open. In
walked two men. The cop who had arrested her, and a
middle-aged man she didn't recognize.

Richard walked over to the girl, checking her out. She was indeed gorgeous.

Smoking his cigar, he looked directly in her eyes:

"My name is Richard Rostock."

The shaken girl managed to mutter: "Hi"

"You know, Sammy here found heroin on you."

Lara was so scared she resumed crying. The cop had explained to the girls that
it was heroin they found in the car - a lot of heroin! Enough to qualify the two
teenagers as ***********. Enough to take the girls from their college dorms and
place them in a Federal Penitentiary for a long long time.

"You're looking at a minimum of 15 YEARS in jail".

Richard smiled in satisfaction, exchanging looks with Sammy Milano. He simply
loved seeing a beautiful girl like Lara shaking in fear.

"However" Richard began his proposal, "you are not yet booked in". "Meaning,
unless my friend here decides to formally record tonight's events, you haven't
even been arrested for anything".

The blonde girl raised her head in surprise. She was still whimpering
desperately, but was there some hope?

"Don't get me wrong. I'm not here to offer you a walk in the park. But I do have
a deal for you. I understand your summer break starts in a short while. I want
you to work with me this summer. As a
secretary...."

"Secretary?". Lara had imagined doing something more in-line with her
qualifications this summer, she already had internship offers from CNN, White
House and Goldman Sachs - and her ****** had invited her to work at WLF. But
under the given conditions...

"Yes, yes, sure" she answered enthusiastically.

"Calm down" interjected Richard. As my secretary, you will run errands, type up
letters, make coffee - and when I feel like it, you will suck my cock!! If you
accept my proposal, you'll work hard at the type-writer - but you'll work even
harder on your knees."

Lara couldn't believe what she was hearing. The candidness of the man was
shocking. No hidden implications: The man was straight-out telling her she'd
have to be his sexual toy for the summer if she didn't wanna spend the next 5
years in prison. But what choice did she have? "This... This is blackmail" she
protested in a broken voice.

Richard laughed. "Well, you just might be the brightest secretary I'll ever
have. Yes, it is indeed blackmail. You either agree to it, or you'll be licking
some fat bitch's stinking cunt for the next 15 years. And imagine how your Mom
would love to hear about her precious little ********* NARCOTICS problem."

"What about Kelly?"

"Your friend!... Well, she'll be fine... She might have to earn her freedom in
some other arrangement but there will be no deal unless you agree to it."

Lara sniffed. "I'll do it" she said.

"Clever choice. But I wouldn't want you to smart up as soon as we walk out of
here. So Sammy will hold onto the evidence, and he will record your signed
confession - just in case you try to get out of our little agreement."

Unable to speak, Lara nodded her head in defeat.
chrislebo

Member

Posts: 164887 Pictures: 3 
#8,417
Up to the first message Down to the last message
At first, Michelle was upset that her ******** wouldn't be coming home for
summer. But in retrospect she had been very pleased - there she was, her
********, on the track to becoming every bit as successful as her Mom. Lara
would be working for a big investment firm in New York - "Brown Investment
House" she had said. "Good for her" she thought. "Way to go"...

Michelle was sunbathing by the pool at her posh mansion in Beverly Hills. She
had another show that night and she fully intended to chew on somebody's ass.
She enjoyed her success - and she wasn't nowhere close to being done. Women's
Liberation Front was now the most powerful feminist organization in the country,
and she was the most prominent feminist in the country, breaking the balls of
sexist Conservative pigs on MSMBC's "The Liberation Front" every week.

She sipped her Pina Colada, signaling at one of her servants for another one -
that's what she called them, "servants". She didn't keep them around when Lara
was at home, but the heavy-muscled well-hung male bimbos dressed in spandex and
bow-ties, pandering to her every command certainly made her feel powerful. For
ages, powerful men had kept sexy little bimbos around, using young, pretty girls
as their personal fucktoys. Well, now, Michelle was the one in charge, she was
the powerful one and she owned a bunch of male bimbos of her own - ready to
serve, ready to strip out of their clothes and get those tongues flipping
whenever she felt like it.

When the young man in the pink body suit brought her *****, she gave him a
playful spank on the ass. He was being paid handsomely, but she knew he didn't
like being treated like a little male slut - which was, of course, the whole
point of practice for Michelle...

chrislebo

Member

Posts: 164887 Pictures: 3 
#8,418
Up to the first message Down to the last message
Lara showed up at Rostock Enterprises at 7 A.M. sharp as ordered. She was so
nervous that she was almost shaking. She had spent weeks thinking about how to
get out of this situation - and she could see no way out! Lara could not endure
jail. She just had to suck it up and it would be all over by the end of Summer.

Rostock Enterprises occupied the top three floors of the building - unlike the
old times when the firm owned the entire building. Lara was surprised to see the
office was filled with employees at this early hour. Richard's office was on the
34th floor. It was a
richly-decorated office, looking over the Hudson River.

Richard's eyes gazed over the luscious body of the 19-yr old girl. There she
was, the precious ******** of his biggest enemy, in his mercy, ready to serve as
his personal fucktoy. The girl was obviously scared, shifting on her legs
nervously as she stood in front of him, looking at the floor. Richard puffed his
Cigar in joy - he loved seeing his women like this, scared and powerless, left
with no choice but **********.

He spoke sternly: "You're on time. That's good - I have a rather nasty streak in
me, I don't tolerate imperfection. Starting tomorrow you'll be here every
morning at 7:00 sharp. Do you understand?"

"Yes".

"Yes? You meant, 'Yes, Sir' I imagine?".

"Yes, Sir" Lara corrected herself anxiously.

Richard looked at the expensive Dona Karan suit on the girl - spoiled little
cunt!

"And because you are a dumb slut, you show up over-dressed for the job"

Lara's face turned pale.

"I'm sorry, Sir" she said in a terrified voice.

"Luckily, I had one of my assistants do a little shopping for you". Richard
produced a package. "Put these on".

Despite the ***********, Lara knew she had no choice.

"Where can I dress... Sir?"

"Right here, of course. I'd like to see my new possession in detail...".

Lara began undressing with a red face.

"Maybe if you did your shopping for a normal slut, rather than an uppity
'businesswoman', you would have the right outfits. Anyway, we have plenty of
formalities to take care of , you can just add shopping for clothes to the
list".

"First of all, grab these magazines"

Lara looked at the magazines with awe: Playboy, Penthouse, Hustler...

"You will subscribe to those magazines. Since you're not much likely to improve
your secretarial skills, you might as well work on your fucking skills. Give
your home address for the magazines of course - the office is not a whorehouse.
But have the bill sent to the office so that I'll know you have subscribed."

"But, Sir, my housemates will see it" protested Lara.

"Oh, are you scared your friends may figure out what a slut you are? Well,
that's your problem. Just do your best to get to the mailbox first... or since
you're so smart, make up an excuse. And you'd better really read everything in
those magazines!"

"Secondly, you need to buy clothes. I hope you have the brains to figure out
what kind of attires are needed for your job. Pay a visit to Victoria's Secret.
Purchase the sluttiest, whorish lingerie you can find - and nothing in white, of
course. Sluts like you don't wear white. Most of the time you won't be permitted
to wear underwear anyway. Also buy some tight micro-minis, tight blouses,
whatever... Anything revealing and tight. As long as you work here, clothes are
just a formality for you. I don't want anyone having to do too much guess-work
to imagine what you look like naked. Also buy a couple of big high heels. Buy
some make-up, lipstick and nail-polish in bright colors. You should learn to
advertise your charms - I host plenty of guests."

"Is that all, Sir?"

"Not, yet - you haven't completed your first morning duty yet". Richard unzipped
his fly. "I like to start the day with a blow job"!

Lara quickly got down on her knees...

Richard smiled: Poor little Lara - she'd be his little puppet, dancing on
strings by the end of summer.

chrislebo

Member

Posts: 164887 Pictures: 3 
#8,419
Up to the first message Down to the last message
Soon, Lara stepped out of Richard's office. She was dressed in a tight red suit
that completely hugged her sexy figure. The skirt was a micro-mini which left
her smooth legs naked, and the deep cut of the jacket displayed an inviting
cleavage. She was also equipped with 4-inch red heels which called for attention
to her perfect ass with each step. Her outfit was complete with a red pair of
skimpy panties and bra underneath the revealing business-suit. The generous
amount of bright red lipstick on her full lips promised countless blow jobs and
the same color nails completed the "office slut" image. Red, Richard's choice of
color, contrasted nicely with her blonde hair. Her dress hardly left anything to
imagination.

Lara was introduced to a Mrs. Brown, an authoritative, overweight woman who eyed
Mr. Rostock's newest slut with some disdain. Margaret Brown didn't really
approve of Richard's girls but she was very loyal to her Boss and Richard had
kept her around for more than two decades, with a salary almost as fat as the
woman herself. She told Lara she'd be needed for typing some letters - which
proved to be a challenge for Lara. She'd never taken the time to become a
fast-typer and she had never expected to work with her hands. She was supposed
to work with her brains, like Mom did.

Despite her intelligence and education, it seemed for the duration of the summer
Lara would have to utilize her physical skills rather than her wits. The
prospect of going to jail was the only thing that kept her from rushing out of
this horrible situation - the entire thing was simply much too degrading for the
girl! She barely stopped herself from crying as she was led to a desk with
stacks of letters to be typed.

When the lunch time came, Lara decided she didn't want to socialize with anyone
in this company. The people she could relate to - the young professionals - did
not seem likely to engage with a mere office slut. And Lara certainly didn't
wanna have anything to do with the other steno-girls and secretaries, quite sure
they were all simple-minded and poorly educated. She approached Mrs. Brown
trying to inquire about where she might get a quick snack.

"There are some fruits next to the water cooler, you can have Bananas or
something!". Mrs. Brown answered with obvious hostility. "Bananas would be good
practice for you anyway"!

The mockery lit a jolt of anger through Lara's mind but she knew she had to
contain herself in order to survive this predicament.

She was called into Richard' office again after lunch. Apparently, her boss
fancied a full-fuck this time. She came out of his office with a blushed face,
feeling the stares all over her. She could tell everyone knew what it meant when
the new assistant was called into Mr. Rostock's office. She buried her face in
the type-writer, pretending not to notice all the stares and snickering...

When she finally made it home later in the evening, she spent an hour in the
shower, trying to wash away all the shame and *********.
chrislebo

Member

Posts: 164887 Pictures: 3 
#8,420
Up to the first message Down to the last message
Kelly stood nervously behind Sammy. She was dressed in a short white dress. She
had never been to a black neighborhood like this in her entire life. Her young
life had been spent on posh streets and
expensive malls, not in South Central LA. This place felt every bit as alien as
African Sahara. The houses looked ugly, the walls were unpainted, the windows
were broken... Every corner seemed infested with gangs and ******... And almost
everyone she could see on the streets was black! Kelly had not seen so many
blacks in one place in her entire life.

She wanted to just run scared but it was too late now - she could not go to
jail, even the idea sent a cold shiver down her spine. She had called her
parents and let them know she'd be away for the summer: They'd be thinking she
got an internship up in San Francisco. Sammy had explained it to her in plain
terms. Instead of years of jail, she was supposed to stay with these guys for
the Summer. And "serve" them...

"Here's your home for the Summer" remarked Sammy, knocking on the door
nonchalantly with the butt of his gun. The door was opened by a muscular black
guy: As soon as Kelly recognized Marcus' mean stare, it all downed on her: The
contents of the package was no mistake; it was a set-up. It was a set-up to turn
her into a slave. Marcus had wanted her, and he had gotten her through this
set-up.

"Hello officer" Hammer said - Kelly could see a gun on the black guy's belt. He
didn't seem shy around Sammy.

Sammy walked in and Kelly followed him coyly. There were 5 young black men in
the room and they were all dressed in clothes Kelly could only describe as "gang
wear". There were pictures of naked women plastered all over the walls, and
there was heavy smoke in the room. Kelly guessed it was marijuana - or something
more serious. She could see stuff on the tables which could only be *****. The
black guys were all smoking something, and ******** what she guessed to be malt
******. Some kind of gangsta-rap, the kind of music she couldn't stand, was
playing in the background and one of the fattest persons Kelly had ever seen in
her life was "rapping" in the middle of the room, his several gold chains
clacking. They all had guns, and kept them around as if it was nothing. All in
all, these were the scariest people Kelly had ever seen in her life.

"Hey, cut it out!" yelled Hammer to the others...

Somebody turned off the huge stereo placed in the middle of the room.

Sammy spoke:

"So, as we talked before - here's your prize."

Marcus was sizing up the young woman who was now visibly shaking. He grabbed her
breasts and squeezed. "You know, I always wanted to have some prime Beverly
Hills pussy. I always wanted to see your
dope-smoking little mouth stuffed with my black cock. Now, your white ass
belongs to me bitch! And I share everything with my brothers...".

One of the black guys screamed: "Hey, what the fuck's going on Hammer?"

Sammy took the initiative to explain: "You got this bitch all to yourself. For
the next three months... Do whatever you wish with her. I don't know... She'll
cook for you, clean for you... suck your cock... whatever...! Try not to give
her any diseases, though. And don't fuckin' break her arm or anything... I want
her returned in "good condition"!!"

Kelly was on the verge of tears:

"You asshole..." she screamed at her dope-dealer.

Hammer slapped the girl's face without hesitation. "You will learn to watch your
mouth. And you will learn to be obedient". He slapped her again: "Do you
understand?"

"Yes..."

Another smack landed on Kelly's face.

"That's 'Yes, Master!'. You will refer to every gang member as 'Master'. Got it,
bitch?"

"Yes, Master..."

"You never had black cock in you, have you?"

Kelly, scared as she was, didn't dare lie... "No, Master".

"I bet you are racist rich bitch, aren't you? You can't stand black guys like
me, can you? Well, get ready cunt, you will soon have more black cock in you
than a crack whore..."

"Well, then..." interrupted Sammy. "I'm glad to see you guys getting off to a
good start. I'm leaving now".

"Sure thing, bro..." smiled Hammer - first time Sammy ever saw the black man
smile.

Kelly felt like she'd faint as Sammy shut the door and left, leaving the
defenseless girl in the hands of a ghetto gang.

All the guys were on their feet now, getting ready to check out their prize.

Marcus commanded in an authoritative voice:

"Strip, bitch...!!!"
chrislebo

Member

Posts: 164887 Pictures: 3 
#8,421
Up to the first message Down to the last message
Lara walked into the elevator at 6:50 in the morning as usual - she hated waking
up so early on a Summer day but she didn't even want to imagine the consequences
if she displeased Mr. Rostock. There wasn't many people around at that ungodly
hour but the few stares she got was enough to embarrass her. She'd been working
at Rostock Enterprises more than two weeks now but she still couldn't get used
to the stares from men on the streets, in the elevators, at the coffee shop;
sizing her up like a piece of meat.

Yet, her reflection on the elevator mirror was enough to remind Lara it was not
the male gawkers around her who were at fault. Everything about her appearance
screamed sex: Starting with the miniskirt that was too short and too tight, and
her exposed legs that made masculine eyes naturally travel up on her smooth skin
to see what secrets she tried to hide, to the undersized pink blouse with enough
buttons left open to reveal a rigid cleavage, the young girl was dressed to
provoke men. Her nipples were noticeable, small nubs pushing against the
material of her blouse despite the restriction of the bra. Her distinctively
high heels matched the color of her long nails and pouty lips - a wet bright
pink that promised long, expert blow jobs. Her body curves were hugged by her
clothes, her blonde hair was tossed and teased - even people who merely knew her
from these elevator rides would have no doubts about her status: She was an
OFFICE SLUT, passed around among the executives like a box of chocolate, one
notch up from a hooker, ready to get on her knees for a tiny raise. She was good
for entertaining men and for precious little else, so she was dressed like this,
displaying all her charms, craving attention, with every detail in her
appearance designed to please men...

As Lara stepped out of the elevator she could feel the stares on her legs and
ass. It could be worse: Some days, her underwear privileges were taken away,
******* her to spend the rest of the day trying to conceal her nakedness under
the mini. Soon after her morning blow job for Mr. Rostock, Lara was back on her
desk doing her boring secretarial work, waiting nervously to be called in again
any moment for whatever sexual gratification her boss might wish for.

Her small desk was covered with unfinished typing assignments: She wasn't much
of a typer and she wasn't getting any better... Mrs. Brown was upset with her
for failing to accomplish even the simplest
assignments fast enough: It was obvious Lara was kept around as the boss'
fucktoy. She had gotten accustomed to all the snickering, lewd comments and
plain ridicule from the other employees. Other girls despised her for being a
slut, and the guys treated her like a piece of meat. She had no friends...
chrislebo

Member

Posts: 164887 Pictures: 3 
#8,422
Up to the first message Down to the last message
Lara was getting ready to leave Richard's office, having just swallowed his cumm
when Richard ordered her to take a seat:

"I've talked to Mrs. Brown and I understand your job performance is a disaster
so far. You can barely type or answer the phone properly. Apparently the
high-school drop-outs we keep around are more competent than you are! And since
you seem incapable of performing the simplest office duties in a satisfactory
manner, I expect you to make up for it in your extracurricular duties - I saved
your ass from jail but if I feel it wasn't worth it, I'll send you right back
without hesitation"

Lara couldn't recall feeling so worthless and scared in her entire life. She
just wasn't made for all this clerical work... And she knew she had to please
Mr. Rostock or her life would be destroyed...

"Occasionally, I will have guests here in the building... And I will expect you
to join us - to keep company".

"Yes... certainly, Sir!!" replied the scared girl. She didn't want to think what
"keeping company" entailed, even though she had a pretty good idea about it.

Lara had been trying to finish her typing when a group of loud men walked into
the office. They all looked like Texans, straight out of an NRA convention. Lara
wondered if she'd be expected to keep company with these rednecks - fearing what
exactly that might involve. Richard stepped out of his office and greeted the
men, leading them to a special meeting room. Lara resumed her typing nervously.
It was just ten minutes later when Mrs. Brown approached her:

"Mr. Rostock is calling you to the Grand Meeting Room immediately" she informed
the terrified girl. "You'd better hurry up".

As Lara rushed to her feet, Mrs. Brown whispered cruelly into her ear:

"It's time to earn your keep".
chrislebo

Member

Posts: 164887 Pictures: 3 
#8,423
Up to the first message Down to the last message
There was nothing on the top floor but mostly empty meeting rooms. Lara knocked
on the door of the Grand Meeting Room, which was distinguished with its thick
oak door. "Come in" replied somebody from inside. She entered the posh meeting
room quietly. "You requested me, Mr. Rostock?"

The room wasn't designed as she had expected. All the men were seated in big
leather armchairs, forming a circle. There was 10 of them, mostly middle-aged,
some younger ones, as well. They were all dressed in power suits even though
there was a hint of Texan pride in the guests, some wearing bolo ties, others
featuring cowboy hats. They were all smoking cigars, and looking at Lara
appreciatively. The obvious lust and power in their eyes made her scared.

"Yes, come on in, honey" said Richard. "These gentlemen are from Dell Computer
Corporation, we are about to finalize an important business deal with them. How
do you like that?"

"It's... it's very nice, Sir"

Richard chuckled: "Can you hear the enthusiasm in her voice, gentlemen?"

All the men laughed - which made Lara feel even more insecure, if that was
possible.

"Anyway, we have a dinner reservation at Morton's tonight, but I said to my
friend Keith, (he nodded at a man in his sixties with a white beard) we got
plenty of time to **** before we go to dinner. So, you see, sweetie, as a proper
host, I have to entertain the gentlemen in the mean time. And I'm afraid, you
will have to be the entertainment!". Richard finished his words with a strong
emphasis, reminding the helpless girl once again what was in store for her if
she showed the slightest disobedience. He motioned Lara to move into the middle
of the room.

"Look at it on the bright side - you don't have to do any typing for the rest of
the day. I hear you really suck at it anyway." His choice of words drew another
round of laughter from the small crowd. It was now quite clear to Lara that
these men did not think of Lara as their host's secretary: She was a little
sex-bunny summoned to their meeting for the sole purpose of a sexual spectacle.

Lara's displeasure at this turn of events was quite apparent on her face as she
patiently stood in the middle of the circle, in obvious
embarrassment. She was visibly nervous.

Mr. Rostock explained his beautiful assistant what was expected of her:

"NOW, HERE'S THE DEAL, LARA... WE WILL PLAY A SIMPLE GAME: I WILL GIVE YOU
INSTRUCTIONS... YOU WILL FOLLOW THE INSTRUCTIONS... NOTHING
CONFUSING!!"
chrislebo

Member

Posts: 164887 Pictures: 3 
#8,424
Up to the first message Down to the last message
..........step forward, Lara......... don't be shy...... you'd better get used
to those eyes looking you all over.......... imagining what you'll look like
nude....... don't worry..... you won't keep them waiting
long (laughter all around)..... that's it.... take the center of the
circle........ you're uncomfortable in those heels?...... that's "yes, Sir"...
but you look so good in them......such a nice little slut (more laughter).....
you're embarrassed? already?.... we're not even started yet.......(laughter)
.......parade for us....that's it..... sway those hips.... nice and sexy.....
stick your ass out..... good girl... lose the jacket...

(The men are seated all around her, still clothed in their business suits,
smoking long cigars. Only Richard speaks.....)

.....now ...how about you take that blouse off? ......looks all hot and sweaty,
anyway......it wasn't a request.... that's it..... don't be shy...... take it
off...... now, toss it away.....you won't be needing it again (more
laughter)...... good....... lose the skirt...... that's it..... take them right
off...... we like it when you bend over..... no, stay like that....... hold onto
the skirt at your ankles....... stick your ass out......can you feel their eyes
on you?..... they're
hungry..... better not keep them waiting.......

.......throw the skirt down next to the blouse..... good girl....... now, stand
up straight........ stick your butt out....... and your tits...... no, look at
us...... keep your eyes on us...... you like this, don't you...... answer the
question... "no?".... I bet you're wet... we'll see....

......we want you to take off that bra...... yup, go on....... all the way....
that's it..... place your hands on your hips...... one each side..... oh,
yeah..... now stick them behind your head...... that's it..... stick those tits
out..... spread your legs wide... nope, wider... arch your back a little
more...... lovely.... all tits and ass....... you know how we want you to
stand...... that's it..... stick those tits out....... don't blush....... what a
delicious little slut... you're not used to these words, are you?...... you will
be.....

put your hands under your tits ..... look at Mr. Rowen over there, look him in
the eyes ....... now ask him "do you like my tits, Sir?" ....... he can't hear
you, speak up ..... show them to him........ offer them for his inspection
........

(The young man doesn't respond right away, just looking at Lara with a sarcastic
little grin on his face. She finds herself holding her breasts, offering them to
him, and he is just enjoying the spectacle.)

.... maybe he thinks your nipples are not hard enough yet ....... you know where
your nipples are, don't you? .... well, then pull them for the man ..... yeah,
just go ahead ..... put your nipple between your fingers ...... don't be shy
...... now, keep looking him in the eyes to see if he approves ........ pinch it
....... there we go ..... such a good pleaser ....... see, it's getting all hard
...... pinch it harder ........ keep looking at him...... now tell him "my
nipple is getting hard, Sir" (laughter from all the men sitting around, who are
enjoying themselves at Lara's expense) ......... pull it ..... you like playing
with your nipples, don't you? ....... answer me ........ yeah, I thought so
....... it's getting very hard, isn't it? ...... good, we want it that way
...... now, walk around the circle and show each man your hard nipples ........
that's good ...... keep walking ...... back arched ..... stick your ass out more
...... keep looking at their eyes ....... see how you've made everyone hard?

time to lose the panties..... yeah, that's right..... get them off..... slid
them down..... that's nice..... no, stay down..... hold your ankles..... we want
to have a nice, long look...... I think you can stick your ass out a little
further..... good girl............ spread those legs..... wider..... wider......
now everyone can see it all... there's a good little slut...... all
exposed........ your face is completely red... are you embarrassed... poor
little shy thing...

now...... walk over to that man...... get down on your knees......... yeah....
you know what's coming...... open his flies..... that's it..... what'd you see
there?.... don't be shy, you know what it's
called......... yeah, you're right, it's a cock...... take his hard cock
out...... hold it.... keep your hands in that position....... you like the feel
of it don't you?...... you know why it's hard, don't you?...... say it......
look him in the eyes and say 'because of me, Sir'....... now, open your
mouth..... wider, Lara, wider.......... stick your tongue out..... very
good....... you know what we're going to use your mouth for don't you?........
can't hear you.... that's right... we will make you suck our cocks... ask the
man..... ask him nicely if you can lick his cock...... I don't think he heard
you...... again... louder
(laughter and snickering from all around the room).... good girl.... OK, now
lick his cock...... start at the base and work your way up to the tip..... stick
your tongue out further..... don't close your eyes, look at him....... show him
how hard you're working... now begin sucking...


("She's hating it" decided Richard: Imagine the ***********... Ms. Ivy-League,
******** of the biggest stinking feminist on earth, being degraded in this
manner, humiliated in front of so many men. And the worst of it, smiled Richard,
they were only getting warmed up!)

.......the men want to hear you, Lara...... you should be like a performance
artist... always respect the audience....... you've gotta lick and slurp a
little louder..... that's it.... we want to hear all those slutty noises you
make.... (even more laughter throughout the room).....keep that ass high in the
air.......yeah, like that........... very good .... on all fours sucking cock
.... poor girl, look at that, she's still a little shy, holding
her legs together ...... you really gotta stop doing that ........ I SAID,
SPREAD THOSE LEGS!! ...... I know, it's a little odd, all these men looking
between your legs .... but a girl's gotta do what she's gotta do ...

Enough... don't make the man cumm just yet.... move on to the next man.....no,
on all fours.... crawl...... keep that ass up high...... head up, arch your
back..... maintain etiquette at all times........ now, do the same for him.....
that's it... take your time... you've got all day.......

(Lara continues in this fashion - licking each man's pole in turn. The men are
enjoying themselves, smoking cigars and ********, while she crawls around and
sucks them. Richard orders her to keep eye contact with every man she services,
never, not even for a mere instant, allowing the girl to forget her total
***********. Whenever Lara makes a man hard, she's ordered to crawl over to the
next, after having properly thanked the man for letting her suck his cock. Not
only does she need to suck each cock and make loud slurping and moaning sounds,
she's also told to give compliments to each man: She has to tell each man how
wonderful his cock is and where she'd like to put it. Then the men judge whether
it sounded sexy and slutty enough.)

(Richard thinks he's being a good host, judging from the amused look on his
guests' faces. His turn comes last, and as Lara gives his hardened cock an
introductory lick, he is tempted to fuck the bitch right then and there - just
the feeling of power he has over this sweet young thing is almost enough to push
him over the edge.)

.......good girl ... you've come a full circle.... now thank us again for
letting you suck our cocks..... say it louder... what a good slut you are.....
you've done a good job..... look around.... so many angry cocks... all hard over
you....
chrislebo

Member

Posts: 164887 Pictures: 3 
#8,425
Up to the first message Down to the last message
......tired? ......poor girl.... been working so hard...... take a moment....
you know what...... go bring that ottoman from over there.... (more
snickering)............ that's right, place it in the middle..... now get on
top...... on all fours......... see how you're elevated... completely on
display...

.....now put your hand between your legs..... you'll put on a real show for
us... we all wanna see how little sluts like you spend lonely nights (laughter
all around)...... don't blush...... you're going to do it anyway
(laughter)........ no ifs, no buts... spread your legs ...

(It was quite a sight for Richard. Lara Cataluna, his enemy's ********,
completely exposed but for a pair of high heels - and about to
masturbate in front of a bunch of businessmen He eyed Lara's closely shaven
pussy. He owned that pussy, he owned the entire body of this gorgeous young
woman. Poor little thing was dying in shame. His little puppet on a string, his
hated enemy's precious sweet ******** at his mercy.)

look at the man you're facing ..... move your right hand between your legs ....
you heard me ... your right hand ... stick it behind your beautiful legs .....
good girl .... stick your ass out higher, so the men can see your hand .... very
good .... now with one finger start playing with your clit .... yes, you have
to... you know where your clit is, don't you? (laughs)....

Touch it with your middle finger so the men behind you can see it ... no, no ..
Don't close your eyes ... keep looking at the man in front of you ....now, start
rubbing your clit..... very good ... you're wet, aren't you, slut? ..... answer
me! ...... tell the men, are you wet? ..... (Lara couldn't help herself)... wet,
aren't you? (Loud laughs) .... so you like to be the party slut, huh? .....
answer me! .... no who?..... no Sir... that's better.... I beg to differ...
You'll learn to love being the party slut... But don't worry, you'll get lots of
practice... (laughs all around)

now, show us how a slut like you makes herself cum .... shift around so all the
men can see... that's good... I'll tell you when to shift around again .....
there we go .....

(Lara's hand moves, at first reluctantly. But after she's been
reprimanded a few more times, she can't help getting slowly in the action. Eyes
open, staring at men stroking their cocks, she is made to touch herself with her
mouth open and tongue stuck out.)

(Richard enjoys the young woman's shame. Here she is, performing the most
private, the most personal act of all in the presence of strangers. Fingering
herself in front of men... Richard knew her complete *********** would only
enhance her **********, teaching Lara her own priorities and privacy no longer
mattered...)

Come on, girl... you know what to do....that's it.....in and out....pick up
speed.......you like that?..... are you getting off?... Answer the question...
You are... Keep ramming those fingers... slut...
faster... I said faster... that's right....

(Lara's ass held high in the air, pumping her finger in and out of her pussy.
She gets hot, despite herself. Her body's not hers to control any more. The
humiliated girl was obviously close to an orgasm, she couldn't stop her panting
despite the foreign eyes witnessing this shameful act...But suddenly she was
ordered to stop. Richard enjoyed frustrating the helpless girl - she'd be
begging for relief by the time he was through with her)



Stop it girl... Look how excited she's gotten herself (laughs).... You haven't
yet deserved to cumm, little slut... But if it's cocks you want, you'll get
plenty... (Men gave their approval with chuckles...)

.......that's enough....you're nicely warmed up.....I think it's time you got
what you wanted.......time to get fucked.....don't
blush.....that's what you're here for, after all.... you've been teasing the men
for so long now, making them all hot and horny .. it's only fair for them to
give you what you've been asking for.... don't you think? ... you know what,
we'll be very nice to you .... we'll do groups of five ...... we'll even let you
pick the groups(laughs)...

come on, walk around the room and pick five men .... ask each man if he wants to
fuck you... oh no, you know the walk by now...... that's better...... tits
forward... ass out.... like a bitch in heat... ask the man politely.... "would
you like to fuck me, Sir"...... not responding....... you'll have to ask him a
bit more seductively then .... like a slut... beg for it, girl... beg him like
you need it real baaad... there you go... look him in the eyes and lick your
lips ... cup your tits and show them to him .... now ask again .... take his
hand ... lead him to the ottoman ... there we go .... what a lucky little slut
you are, putting your own gang-bang party together(snickering all around)......

go ahead and pick another one .... no no ... don't just pull his arm ... be
polite and seductive .... get closer to him, right between his legs .... scoop
up some of your own juice ... yes, put your finger inside yourself .... move it
in and out a bit ... now show it to the man ....put your wet finger in your
mouth .... lick it ... now ask him if he'd like to fuck you .... lead him to
your place ....

I want you to pick the man with the biggest cock... no, no, not me honey
(Richard laughed at the pathetic attempt to brownnose) ..... go ahead .. check
all the men ... walk around and check their cocks.... is that him? .... just
tell him that he has the biggest cock, I'm sure he'd like to hear that from you
... hahahaha. . so, pick two more... good... that's five .... now climb up the
ottoman again .... on all fours, that's a good girl...

.... first... you need to make those cocks as hard as they can get ... go ahead
.. take one in your mouth and use your hands on the others ... the men will help
you out, holding your hands ...don't worry about him grabbing your hair, that's
just to direct you ... you still need a little guidance .... there we go, make
them nice and hard again ... it's a little work now, but that's what you're here
for ..... let's hear how you're enjoying it, don't be shy again ... we know it's
a mouth full ... that's the idea, hahahaha ... now, get off the ottoman for a
second and let one of the men lie down on his back ... good girl .... you see
that cock standing all the way up? .... go ahead and climb on top .... no reason
to hold back now .... use your right hand and take the cock in your hand ....
don't worry, the men will hold you in balance ... position that cock in front of
your opening .... can you feel it? ... I know you can .... now slide it inside
of you ... there we go .. that wasn't so difficult, now was it ? ... move up and
down, the men will help you ... let it go all the way in ... it feels good,
doesn't it? .... no no, don't stop, just keep going, you look perfect like this
....a good little fuck bunny ..... and this is just the first one, you'll learn
to do even better ......

now, lean forward girl ... there we go ... he's gonna hold your head in position
... you know what for, don't you .... yes ... open your mouth ..... take that
cock inside your mouth again .....you still remember it? .... I
thought you would .... but this time you're not just gonna make it hard .... no,
you're gonna have to make it cum, ok? .... you know, suck it till the white
gooey stuff comes out .... yes... and you're gonna be a good girl and swallow it
... lots of protein for a growing girl... go ahead... take it all inside... let
your tongue swirl and suck at the same time .... just as if you'd be sucking a
lollypop.... now, we know you have good manners and can eat quietly, but we
wanna hear you suck and slurp.... there we go... and keep your eyes open, look
up at the man you're sucking.... such a sweet sight... he's holding your hair
tight so he can set your pace, girl .... he's helping you do your job right ....

I know you'd like to lean on your arms for balance, but your hands are
needed..... just let the men guide them... you know where.... that's why you
picked five men.... put your hands around those cocks .... move them slowly....
the men's hands will show you .... you need to keep these cocks hard for when
they go inside you .... the men can do it
themselves, of course, but it feels much better to use your hands...... yes,
their grip is tight, but that again is only to help you .....

...ah... they're getting serious now.... you feel that, the man is putting a
small belt around your waist... that way he can hold you better in place.... you
see, the fifth man is gonna fuck your ass now... and your ass is probably gonna
be a little tight... so you might wanna move away a bit.... most girls would
wanna do that... but it would be very annoying for the gentleman, so that's why
he is putting the belt around you.... there he goes, nice and tight around the
waist.... now tell us, have you ever been fucked in the ass before?.... poor
thing, you can't answer with your mouth full.... I bet you haven't.... you've
probably been a prim and proper girl always.... hahaha.... well, not anymore....
you look like a regular party slut now... can you feel it?... he's sliding a
finger in your asshole to stretch it up a bit ... he's even putting some gel
there .... you should really be thankful to these men, girl... they are so
considerate... (loud laughs)....... there he goes... I can see his cock
positioning in front of your asshole.... now it's gonna hurt a little, but a
girl's gotta get used to it.... you just keep sucking........ hmm... that cock
barely fits... good thing he's holding you down so tight..... you can scream,
that's ok... in fact, we want you to.... just let it out .... what a good loud,
screaming, little slut.... you feel his cock sliding in?...

it's almost all the way in... this is a good one to start, girl... it's not all
that big... the others might stretch you up a little more.... he's riding you
like a pony now... too bad you can't see it... but I know you can feel it
...hahahaha....

....what a beautiful sight.... what a slut........ you feel those cocks sliding
in and out?... I know you do.... that's good, scream and moan.... let them know
they are really fucking you... no one else is around to hear it anyway.....

(After a little while, the men in action are close to an orgasm. Their grips are
getting even tighter, Lara hears their breathing getting heavier. She wants to
move away a bit, but she can't. Her head is moved back and forth fast, her hands
are jerking off two cocks and the two others inside Lara are picking up their
pace. Suddenly, she feels the hot sperm gushing down her throat. She gags, but
it keeps coming. At the same time, she feels hot stuff flying through her hands
up against her sides and her back, followed by the cocks inside her. Lara feels
the cum filling her up, the cocks straining inside her........)

See how you made all the men cumm, huh?... what a useful little slut... getting
dizzy?..... shame...... no, we won't slow the pace...... in fact, quite the
reverse....... don't worry... you will eventually learn to fuck men by the
dozens...... look what a mess you made, bad girl... clean those cocks... with
your tongue, of course... that's right, even the cock that was in your ass...
start with that one, in fact... is it tasty? (laughs all around)

(Lara took the cocks in her mouth one by one, licking them clean - some of the
men preferred to use her silky hair to wipe off their cocks. Finally, she's
given a second or two to catch her breath.)

Are you tired, girl... yes?... oh, well, you'd better train yourself girl...
we're just beginning here... we are all anxious to resume your work-out...
however, unlike a little slut like you, these men have too much class to go for
sloppy seconds... so off you go to the shower (Richard pointed towards an
adjacent door)... don't you dare touch the hot dial... take a quick ice-cold
shower... so that you'll be ready for more fun... well, we'll be having fun, I
don't know about you (Loud laughter all around the room)... you got exactly five
minutes to get your ass back on the ottoman little missy, so you'd better hurry
up if you don't wanna get punished....

(As Lara hurried to the shower, Richard poured more whiskey for his guests. He
felt confident. He was about to purchase a large stake in a small computer
manufacturer in Texas, called Dell. Largely unknown firm, but the deal was dirt
cheap - and Richard saw some future in this company. He always had an eye for
good start-ups - if the deal went through, it could eventually help put Rostock
Enterprises back on the map - and given the expression on the faces of his
guests, the deal was as good as done.)

He smiled in satisfaction, imagining everything he would do to Lara as the
shivering girl returned from the shower. He noted the way she was *************
covering her body - the shower had renewed the girl's sense of shame. 'Poor
little slut' Richard chuckled to himself.

Soon, Lara was once again placed on the dreaded Ottoman, with men swarming all
over her like flies...
chrislebo

Member

Posts: 164887 Pictures: 3 
#8,426
Up to the first message Down to the last message
An exhausted, sweaty Lara emerged from the Grand Meeting Room a couple hours
later. It was obvious she'd been working real hard the past few hours. As she
made her way to the secretary's desk, she could feel the demeaning looks from
her co-workers. They eyed her with either disdain or ridicule. Everybody
pretended as though they had no idea what went on in the Grand Meeting Room - it
was a dirty little office secret that wasn't acknowledged in a crowd. Saddle
jokes were common place however:

It was Mrs. Brown who made a point of asking her loudly: "Did you manage to get
the minutes, honey?"

This drew loud snickers from the office crowd, turning Lara's face a deep shade
of red. People pretended not to notice the mock under the question even as Lara
gathered up her belongings and rushed out of the office in shame....
chrislebo

Member

Posts: 164887 Pictures: 3 
#8,427
Up to the first message Down to the last message
Hammer smiled appreciatively looking at the usual sight awaiting him. There she
was, his "bitch", well, the entire Gang's "bitch". Kelly Van Ryan was in her
mandatory greeting position, which she was required to assume every time one of
her Masters came through the front door. She was naked but for a pair of
high-heels. Positioned on her knees, her face was at crotch-level. Her legs were
spread apart, completely exposing her pussy - which was shaven on a daily basis
to keep it completely bald. Her hands were clasped behind her neck, arching her
back - thereby pushing her large breasts forward as if it was an offering to the
Gods.

The position was extremely humiliating for Kelly, but she had gotten used to
doing many humiliating things over the past few weeks. It seemed like just
yesterday, when she was a little Beverly Hills
Princess, driving around in expensive cars, hanging out at lavish Cafes. Now,
she was the claimed property of a Black Gang, ready to do their bidding whenever
they felt like it.

"Welcome, Master. Please put your Big Black Cock in me!" the girl pleaded: The
verbal greeting required of her.

Hammer could see the dismay in those big blue eyes but nothing else about her
revealed any of her displeasure. Instead, she looked like a young white slut who
had had the pleasure of Black Cock and was still craving more of it. She had
learned to pretend she was dying in desire for their big cocks, even if she
hated every minute of it. Hammer carefully examined the naked beauty before him,
as he liked to do everyday. Turning this spoiled girl into their sex toy had
been one of the most remarkable perks of his tenure as a Gang Leader. He had no
doubt the young rich-bitch had always been dismissive of blacks, seeing them as
either her family's servants or bums on the streets. She was used to ordering
them around. Now, of course, the roles were
reversed: Kelly was the fucktoy in the hands of these young black men, to be
used and ****** in whatever ways they found amusing. She no longer dismissed
Blacks as poor and lazy - she refereed to Hammer and his Gang Brothers as
"Master", doing only as she is told and spending hours everyday sucking and
humping on their black cocks.

Hammer remembered the fun of breaking the white Princess. She had felt so
out-of-place and scared. Her training had been easy: She had had a fair number
of dates with the cane which was now hanging on the wall. The Gang Members still
found occasion to punish their beautiful slave since even the slightest hint of
disobedience or hesitation was not tolerated

And certainly none of them had any mercy for the girl. They had been dismissed
and dissed on by the likes of her all their lives and the revenge was sweet
indeed! The little Princess was their whore now. The classy girl who could get
sick at the thought of having sex with anyone not matching her social status,
could now tell apart each Gang Member's cock eyes closed, simply by licking. She
knew every ridge, every vein on every Black Cock in the house, having occupied
herself with entertaining those Black Cocks 24 hours a day, 7 days a week.

Kelly had learned to be the ultimate whore. Initially, she had just laid down,
spreading her legs so that they could take their pleasure from her. But that
wasn't enough. They wanted a complete slut, a genuine fuckbunny, who didn't just
impale herself on their cocks but craved for it!! With enough practice, and
enough sessions with the cane, she mastered how to moan and scream in the most
stimulating ways. She learned the right words to say; the right ways to squirm,
the right way to hump on a cock to provide the most entertaining gyrations. She
learned how to give the most pleasure to men; she learned how each Gang Member
liked to fuck her. Kelly had been giving blow-jobs since she was 13, but not
like she did these days. The snooty girl now featured a perfect blow-job, having
been trained in the correct way to slide her tongue just along the underside of
a cock., to take it all the way down her throat, tickle and tease with her
tongue to provide maximum pleasure, not dropping the tiniest drop of cumm, and
gently cleaning the cock after she was done serving it. She had been used in all
her orifices - the first time Li'l Mo had taken her in the ass, her screams had
echoed through-out the house. She had long been instructed on how to hold her
breasts tightly together when one of the Masters wanted to "tity-fuck" her. They
had done to her things she didn't think any man could do to her. She was a
fully-trained, multi- equipped fancy fucktoy attending the needs of Hammer and
his Gang round- the-clock.

Hammer teased Kelly's pussy with the toe of his boot:

"How many Black Cocks have you had in you, Cunt?"

"213 Master" the girl replied, her shame apparent on her face no matter how
carefully she tried to conceal it. She was expected to keep track of her own
degradation.

"But, you still want more, Slut?"

"Yes, Master, please..."

Hammer noted how she always knew the correct answer to give. Of course, she also
always had her nervous eyes on the cane hanging from the wall. The walls,
naturally, had much more than just the cane. The walls which were once
exclusively covered with pictures of Tyra Banks, Halle Berry and Vanessa
Williams now frequently featured Kelly's photographs: Usually with a cock in her
mouth, cumm dripping from her face or other lewd poses which were made to look
like she posed
willingly, smiling and giving sultry looks to the Camera.

The door flew open again, and in walked Li'l Mo. Kelly turned towards the fat
guy aged 17 and spoke her usual salute:

"Welcome, Master. Please put your Big Black Cock in me!"

Li'l Mo looked at his bitch with amusement in his eyes. Li'l Mo knew he was the
one she hated the most. Despite all her efforts, he could tell the little
Princess from Beverly Hills hated having sex with his 280 pound body. And it
would be fair to say, Li'l Mo was a little too cane-happy.

"You want my Cock, worthless Slut?"

"Yes, Master. Please give it to me, Master...". As much as Kelly hated Li'l Mo,
she knew better than not to piss him off...

Li'l Mo seated himself on the stolen leather couch: "Crawl to me, Cunt"

Kelly got all fours and crawled over to Li'l Mo, and then slowly took out his
Cock - which she had always found to be little less than the expectations for a
big fat black guy. As she began giving one of her expert blow-jobs to Li'l Mo,
Hammer looked at her unintentionally wiggling ass.

"Well" he said to himself, as he kneeled behind the girl: "The bitch might as
well go for 215!!".

Kelly knew soon the other members of the gang would show up - back from their
*********** - and they'd all want to have a go at their rich spoiled slutty
white fuckbunny.
chrislebo

Member

Posts: 164887 Pictures: 3 
#8,428
Up to the first message Down to the last message
By the time Lara came home, she had managed to calm herself somewhat. The
answering machine had a message from Mom, and she wanted to talk to Mom, but not
before she washed all the filth away. She rushed to the phone as soon as she got
out of the shower.

"Hi Mom". She was excited to talk to Mom.

"Hi Sweetie...How are you doing"

"Great"... Lara ****** herself to lie.
chrislebo

Member

Posts: 164887 Pictures: 3 
#8,429
Up to the first message Down to the last message
The following morning, Lara was called into Richard's room. She applied a fresh
coat of red lipstick,
anticipating Mr. Rostock's mid-morning blow job. She knocked on the door,
walking in nervously expecting to be ordered out of her clothes promptly.

"You did a fine job yesterday" commented Richard as if he was giving a
performance appraisal.
"...Thank... Thank you, Sir"

"We will have plenty of guests..."

"Yes, Sir!"

"You need to buy toys and training equipment"

"Toys, Sir?"

"Yes, toys... I'm not talking about ToysRUs. There is a porn shop couple blocks
from here. Go there and purchase these items." Richard handed a list to the
terrified girl. Lara couldn't believe her eyes; the list contained items she
found extremely distasteful and painful.

Richard continued: "I don't really have much use for many of those items but a
girl's gotta have her equipments - in case guests demand it..."
chrislebo

Member

Posts: 164887 Pictures: 3 
#8,430 
Up to the first message 
Michelle Cataluna looked over the city from her posh office. She had been
examining the ratings of "The Liberation Front" which were very pleasing. She
was scheduled to renew her contract with MSMBC and she could look forward to a
big pay raise.

She examined the case file. She no longer made any courtroom
appearances - the TV occupied most of her time. But she was still up- to-date
with the legal actions of the organization she headed. Women's Liberation Front
had just filed a lawsuit against Sin City
Entertainment. She knew almost all of these lawsuits against
pornographers had failed - the First Amendment was a real bitch! She'd gladly
make an exception in the First Amendment to stop all those sexist pigs from
indulging themselves. Of course, she had won one monumental case against Pink
Compassions. And she remembered how she had ******** and destroyed Richard
Rostock on the stand: She had particularly enjoyed beating that bastard into
mush. And putting that sleazy Luici Simone out-of-business was an extra bonus.
Michelle wasn't bothered by the eventual outcomes of these legal cases - the
publicity was more than enough to advance the feminist cause, and to advance
Michelle herself...

But the reason for her happiness this morning was not the publicity or legal
cases. She had just finished a meeting with Rubin Lufer, whose ass she was about
to nail because of a particularly nasty sexual harassment case. Lufer had been
one of the biggest political donors in the State for a long time - yet this
powerful man pleaded with her like a little kid this morning, begging for mercy.
Michelle had initially enjoyed just letting the big honcho wiggle for a while,
knowing she would destroy him regardless. But then, Lufer had said something
magical - the word "CONGRESSWOMAN"! The sound of it was enough to make Michelle
excited. It was said that Lufer was powerful enough to hand- pick candidates. Of
course, she'd have to run in San Francisco, that city being the only one that
was liberal enough to elect a raging feminist like her. Yet, it would be the
first time a prominent
feminist like her would make it to a nationally elected office. The
possibilities were endless - she could even try to introduce some legislation
particularly hurtful to all those sleazy pornographers! Yes, after all, she
could perhaps overlook some nastier aspects of the lawsuit against Mr. Lufer.

"Congresswoman Cataluna" she said to herself, chuckling in delight.
"Congresswoman Cataluna".
 Page Page 281 of 322:  « Previous  1  ...  280  281  282  ...  321  322  Next »
Rating: 63, 26 votes.
Cuckold Stories Post CuckoldPlace.com / Cuckold Stories Post /
les histoires de chrislebo
Up to the first message Up to the first message
Your reply Click this icon to move up to the quoted message
   More...
» Username  » Password 
Only registered users can post here. Please enter your login/password details before posting a message, or register here first.
 
Online now: Guests - 260
Members - 38

Page loading time (secs): 0.165

Press | Advertise | Webmasters | Terms Of Use | Privacy Policy | 18U.S.C.§2257 | Statistics | RSS